Gå til innhold

hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

36 dager igjen, begynner å bli litt tungt nå..

Skrevet

42 dager igjen...

Bare nån arbeidsdager igjen nu.. :)

Skrevet

Så lenge dere har igjen da...Har dere ikke termin i april da ? Jeg har 35 dager igjen.

Skrevet

41 dager igjen og høygravid, men bebin min kommer mest sannsynlug om 21 dager....he he

til anonym------------- ikke alle har termin i begynnelsen av april mnd vet u, og ja, vi har alle termin i april!!!!!!!

Skrevet

25 dager igjen =)

Skrevet

44 dager til termin:)

Skrevet

helloen...hi hi

ja, nå det garentert 27 dager igjen til termin min! skal igangsettes den 10. hi hi

Skrevet

47 dager igjen:) termin 30april

synes faktisk det går veldig fort...

Skrevet

kan bare ikke gi slipp på denne laaaange lista vår...........24 dager igjen....

Skrevet

må slenge meg med her!! 43 dager igjen=) godt det ikke er like lenge som denne lista er lang;p

Skrevet

22 dager igjen......

Skrevet

41 dager igjen... imorgen er jeg høygravid!!!! merkelig å tene på i grunnen..

Skrevet

37 dager igjen.... har ett lite håp om og få en uke før tiden

Skrevet

yepp, nå er kalles jeg oxo FØDEKLAR, skal settes i gang den 10. , da bruker jeg den nye "termin" min...he he....21 dager igjen.......

Skrevet

Har 24 dager igjen. Begynner å bli utrolig lei av å være gravid. Har en gutt fra før på 2 år så denne gangen er graviditeten litt tøffere. Denne gangen får jeg en jente! Utrolig gøy å få en av hver!!! :-)

Skrevet

20 laaaaange dager igjen, men får håpe at tiden går fort, eller at hun kommer selv litt før...

Skrevet

Nå er det 16 dager igjen. Føler at jeg er 16 dager på overtid...venterventerventerventerventerventer........

Skrevet

ny dato til igangssetting hos meg er nå 04.04. så da er det 14 dager igjen her......

Skrevet

11 laaaaaaaaaaaaaaaaange dager igjen......

Skrevet

go morgen jenter! jeg gir meg fortsatt ikke, syns denne lange lista er så verdifull at jeg fortsetter å skrive meg på....nå er det ikke mange dager heller.......

10 dager igjen til jeg skal på sykehuset og få nurke poå brystet!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...