Gå til innhold

Rablet fullstendig for eksen når han fant ut jeg hadde funnet en ny, nå sitter han i varetekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to mnd siden gikk jeg fra han jeg har barn med. Vi har vært gode venner siden og jeg trodde ikke han hadde så sterke følelser for meg. Natt til i går fikk han vite at jeg har funnet en ny mann og da klikket det fullstendig for han.

Han kom her på morningen og skulle drepe min nye kjæreste. Klatret over hustaket (som er veldig høyt og bratt) for å forsøke komme seg inn via terassen. Kom igjen litt senere med kniv og skulle drepe både seg selv og min nye kjæreste. Sto utenfor her og slo seg i hodet med en stor stein og var riv ruskende gal og har sikkert skremt vettet av hele nabolaget. Holdt på i flere timer før jeg tilslutt tilkalte både moren hans og politiet da jeg var redd han skulle ta livet av seg.

Han har nå sittet i varetekt siden i går formiddag og må mest sannsynlig bli der til i mrg.

Var en grusom opplevelse, dette er en meget forkortet versjon av alt som skjedde. Hadde ikke i mine villeste fantasier trodd at han kunne reagere slik, han er vanligvis veldig rolig av seg. Syns mest synd i han nå, han må jo ha det fryktelig vondt. Håper bare at småen aldri må få vite dette om sin far når han blir større.

Vi skal etter planen dåpe småen om drøyt to uker, lurer på hvordan det skal gå.. For en start på det nye året!!

Skrevet

Huff hørtes ikke bra ut nei! Håpa han roa sæ og får ordn på livet sitt igjen fort! Å håpa at dåpengår greit...

Skrevet

Stakkars han! Stakars deg! Stakkars unge!

Forferdelig gjort av ham. Men jeg må innrømme ta jeg ikke klarer å forstå dem som gjør det slutt like etter de har fått barn. Og det å finne en ny mann like etterpå forstår jeg enda mindre av.

Men det er vel mye jeg ikke skal forstå her i verden!

Skrevet

Det er mange årsaker til at forhold tar slutt, og noen ganger er det vel det aller beste for barna at mor og far skiller lag. Håper det roer seg for dere, sender deg en klem:-)

Skrevet

Prøv å forestille dere følgende: Faren til barnet ditt får ta med seg ungen like etter fødselen, og du får ikke bo sammen med dem. To måneder etter kommer en kvinne inn i bildet og skal bo sammen med barnet ditt og faren til barnet ditt. Hadde det klikka for dere eller ikke? Jeg tror jeg vet svaret!

Skrevet

Det er sikkert mange elementer og faktorer her som vi ikke aner noe om. Vold og trusler skal vel uansett ikke legitimeres?

Skrevet

Vil bare si at jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Og ja, skjønner at faren til barnet ditt reagerer når du finner en ny. Helt forståelig. Men dette var vel i drøyeste laget....! Jeg har vært ute for dette selv (hadde ikke barne på det tidspunktet heldigvis). En eks som ikke ville slippe taket helt. Alt for lang historie til at jeg orket fortelle. Men ville bare sende en trøsteklem....og si jeg føler med deg nå.

Skrevet

Til annonym:

1. Ting kan forandre seg i et forhold, selv om man har barn. Man er ikke forplikta til å bli i et forhold man mistrives i selv om man har barn sammen. Jeg tror ikke på at unger har det bra i en familie som holder sammen uten at de voksne er lykkelige.

2. Man kan møte noen ny og bli forelska selv om man allerede har barn. Følelsene leveres ikke inn i bytte mot barnet, sånn i tilfelle det var det du trodde.

3. Det stod ikke noe som helst om at faren ikke skulle ha kontakt med barnet eller at han skulle skvises ut i forhold til den nye fyren..

Til HI: dette var jo trist lesing. Får krysse fingra for at han kommer over det så han er i stand til å være en skikkelig far og ikke ødelegger alt i livet sitt over noe sånt..Ønsker dere lykke til

Skrevet

Det var ingen enkel avgjøelse når jeg gikk fra han, men jeg hadde meget gode grunner. Vi var ikke samboere heller når barnet ble født og han var knapt tilstede når vi var sammen. Han har hele tiden fått være med småen så mye han bare orker og vil. Han nye kjæresten min er forsåvidt ikke helt ny, men en som jeg tidligere var sammen med. Det ble slutt mellom oss etter at en annen eks av meg truet han, så spørs om han ikke har tatt skrekken, igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...