Gå til innhold

Kan sex starte fødselen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par uker igjen, og vet ikke om jeg er moden enda. Men har hørt at sex kan starte fødselen, eller det er vel sæden som gjør det. Noen som vet ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster var på kontroll rett etter sin termin, å hun fikk beskjed av jormor å dra hjem å ha sex!

Så da må det jo være noe i det?

Skrevet

Det er liksom allment kjent at det er fødselsfremkallende å ha sex pga et spesiellt stoff i sæden..har prøvd det flere kvelder nå uten hell..men regner da med at jeg ikke har vært moden enda...hmm..jaja..det er bare å stå på nå mot slutten..har kun en uke til termin jeg da..eller snarere 8 dager til...men mens termin imorgen...hmm..spennende .....jeg sier bare hopp i køya..det er verdt et forsøk--hehe

=0)

Skrevet

Jepp dem sier så....

Er vertfall et urgammelt kjerringråd da, og det kan vertfall ikke skade ;)

Jeg har bekkenløsning og mange plager men har også termin i dag og hun er ikke kommet, så gjett om typen skal få seg en real omgang i kveld ja! for nå er jeg lei og vil ha henne ut! hehe :-P

Skrevet

Jeg delte rom på barsel med ei som hadde "slept gubben tell", og vips så started fødselen. Er vel sæden som modner livmorhalsen.

Skrevet

På omvisninga på sykehuset sa jordmora at de to tipsene ho hadde for å sette igang (forutsetter at man er moden da..) er sex og stimulering av brystvortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...