mamman til snupp Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skulle hatt mensen på tirsdag, men den kom ikke før søndag, greit nok...da kom den 14 dager etter el. Men i går var den allerede ferdig....jeg pleier å ha mensen i nærmere ei uke...ikke en dag!!!! Tok en grav test på fredag som var klart negativ, og el test i dag som også var negativ. Ingen symptomer på graviditet, men lurer på om jeg kan være gravid for det? Det er da ikke normalt å ikke ha mensen!!! Hadde veldig lite mens forige mnd også, hadde det ikke vært for hygienen hadde jeg klart meg med et bind hele uka. Men da varte den normalt lenge ihvertfall.
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Det jeg lurer på, er om du vanligvis har regelmessig menstruasjon? Hvis du vanligvis har det, og det er kluss denne gangen, så er det jo klart at det er noe som gjør det. Desverre så er det mye som kan virke inn på syklusen, og det er ikke egentlig så ofte at det er fordi en er gravid nødvendigvis. Likevel, er det viktig å få med at du likevel kan være gravid selv om testen slår ut negativ. Det tar gjerne en stund før kroppen har fått en sånn mengde hcg-hormoner at det slår ut positivt på en graviditetstest. Du får vente en uke og se da, er ikke mensen kommet ennå, bør du ta en ny. Og holde deg unna alkohol i mellomtiden. :-) Ja, forresten så skrev du at du hadde lite mens forrige måned også, og det er jo litt rart, hvertfall hvis du ble gravid denne måneden. Det jeg mener, er at du kan ha blitt gravid forrige måned og fått noe som ligner på mens denne måneden, men da skulle det jo gjerne ha slått ut på testen. Du kan jo alltids sjekke med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå