Gå til innhold

Noen som har opplevd å få mensen 1 dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på tirsdag, men den kom ikke før søndag, greit nok...da kom den 14 dager etter el.

Men i går var den allerede ferdig....jeg pleier å ha mensen i nærmere ei uke...ikke en dag!!!!

Tok en grav test på fredag som var klart negativ, og el test i dag som også var negativ. Ingen symptomer på graviditet, men lurer på om jeg kan være gravid for det? Det er da ikke normalt å ikke ha mensen!!!

Hadde veldig lite mens forige mnd også, hadde det ikke vært for hygienen hadde jeg klart meg med et bind hele uka. Men da varte den normalt lenge ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte opplevd det å ha lite mens, og kun 1 dag. Hadde det faktisk siste mens før jeg ble gravid. Så det har ingenting å si på mulighetene til å blir gravid. Men en negativ test er et godt tegn på at det ikke skjer noe der i gården da!

Skrevet

Jeg hadde normal blødning i august (jeg blør aldri kortere enn 1 uke) og i september blødde jeg 2-3 dager. Jeg testa ikke før i oktober, og siden testen var positiv 4-5 dager før forventet mens, gikk jeg ut fra at jeg var blitt gravid i august. (Testa ikke i september, fordi jeg fikk jo mensen..... ) Så jeg ble litt flat da jeg kom på UL da jeg mente jeg var 17+6, og fikk beskjed om at jeg var kun 14+2,ca.... Så det er fullt mulig å ha kortere mens enn vanlig, selv før en blir gravid. Lykke til! :)

Skrevet

Takk for svar!

Godt å høre at det ikke går utover muligheten til å bli gravid ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...