Gå til innhold

bør jeg vente

Lene83*har født*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen min, som forøvrig er en meget klok dame at til meg at jeg burde fortelle det til de som jeg ville delt en evnt. abort med, så tidlig som mulig. Dette for å ha noen å dele en evnt. sorg med, og for å ha noen å dele den enorme gleden som du og mannen din føler nå!

- jeg delte det med min søster i uke 8, både pga mange spørsmål og fordi vi er tette venninner. Og det gjorde det enklere å vente med å fortelle det til andre. Fordi jeg hadde noen flere å snakke med og dele ting med.

Nærmeste familie (mamma og pappa + svigermor) måtte vente til uek 11 og 12, mest fordi jeg gjerne ville se dem face 2 face når jeg fortalte det! Hadde jeg sett dem før hadde jeg ikke ventet med det. Resten ventet til uke 14!

Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet! - Hvor langt er du kommet?

Høres ut som en plan.har en søster som er et år eldre enn meg.kanskje hun bør få vite om et par uker..og mamma og pappa. jeg går å smiler hele dagen så de fleste ser på meg at noe har skjedd.Og jeg har jo bare SÅ lyst til å dele det med andre..er veldig utålmodig av meg.. jeg er i uke 6. skal til legen neste mandag.. blir spennende..

Da synes jeg du skal snakke med søsteren din, om hun er en du ønsker å dele det med! Jeg ventet til etter første legebesøk, bare for å være helt sikker på at jeg ikke så syner selv da.. He he..

Gikk faktisk de første ukene og trodde jeg innbilte meg hele svangerskapet. Lest så mye om hunder og innbilte svangerskap at jeg trodde jeg selv var blitt like tullete. Hunden til naboen måtte steriliseres, fordi hun hadde så mange innbilte svangerskap.

Enig med Seier og Glede. Venner fikk vente til etter 12 uker (mange av de til etter UL siden jeg trengte bildebevis ;-) men jeg fortalte det til pappa og søster'n. Man vil jo fortelle det til verden, og da var det veldig godt å ihvertfall fortelle det til de aller nærmeste :-)

Annonse

Mamma fikk vite det i uke 5.. resten av familien fikk vite det nå i julen (uke 10) mens jeg sa det til de vennene jeg var med på nyttårsaften (uke 11). Følte det var litt dumt å ta en hvit løgn på hvorfor jeg ikke drakk, når jeg nesten er 3 mnd på veg. Dessuten viser det på meg, og jeg ville si det til dem før de spurte meg:P

Hei

Jeg har sagt det til 3 nære venner, som jeg også ville delt en abort med.

Jeg er veldig i tvil på når jeg skal si det til mine foreldre. Vil iallefall vente til etter lege besøk, men synes ikke jeg kan vente til uke 12. ( er i uke 6 nå) De fortjener liksom å få ta del i det før det synes på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...