Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 gutten min på 4 mnd kan sove rundt fire timer på formiddagen. er det ødeleggende for nattesøvnen at han sover sammenhengende så lenge? for på nettene våkner han gjerne med 1 - 2 timers mellomrom.
kruta78 Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 sammenhengende? Har lest at når de er så gamle bør man vekke de etter 3 timer, slik at de ikke forveksler med natt...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 sammenhengende ja. fra rundt 11 til 15. har vekket han noen ganger, men føler han trenger søvnen og siden han sover så lenge.
<3 Adrian <3 Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde samme problem med min lille.. "Nattesøvnen" foregikk på dagtid, (4-5 timer i strekk) for så å være veldig urolig på natta. Helsesøster anbefalte at jeg vekket ham etter 2-3 timer, men uten å holde han våken- da blir han overtrøtt!! Når han sovnet igjen, lot jeg ham sove en stund for så å våkne ham igjen..... etter noen dager med litt sutring på dagtid, ordnet alt seg. Deilig å endelig kunne sove noen timer sammenhengende på natta! Håper det bedrer seg for dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå