Gå til innhold

Symptomene forsvant


liten_passasjer

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg merker at graviditetssymptomene mine er borte. Kjenner ikke noe "strekking" i magen mer, puppene er ikke ømme og jeg har ingen antydning til mage. Jeg har vært litt småkvalm noen dager, men ellers ingenting. Er det andre som har det sånn. Leste et sted at symptomene kommer og går, men akkurat nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Blir jo bekymret for ingenting om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det med meg og. Alt ble borte og føltes som det fettet på magen bare var julemat og godis ingen graviditetsfølelse i det heletatt... Men tok en test og det var to streker. Og en til en uke senere,hehe! Har du tatt en ny test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 +2 tror jeg, og har jo allerede vært for å sjekke at alt er som det skal. Og det var det, før jul. Men har hørt / lest så mange historier om MA, som man ikke merker, at jeg blir litt stressa. Gleder meg til neste kontroll, men har ikke fått noen innkalling ennå. Er nok bare smånervøs siden jeg vil dette så veldig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det slik.....symptomene forsvant over natten.....!

Jeg spurte legen min,og det er heeeeeelt normalt at symptomene kan komme og gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hvordan du har det. Er slik selv. Var bombesikker på ar jeg hadde MA. Verre ble det når symptomene forsvant. Ringt legen og han sier at jeg må prøve og slappe av og alt helt sikkert er bra. Er visst normalt for mange av oss en periode..Og så har jeg tatt ett par tester for sikkerhetskyld...Skal til jordmor 16.jan og da får jeg snakket litt ut håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...