Gå til innhold

Noen som har drukket alkohol samtidig med zoloft?

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt på zoloft, og skal på en fest om to uker, som jeg har ventet og gledet meg til i et halvt år... Men legen anbefalte å ikke drikke alkohol. Nevnte ikke denne festen, for tenkte ikke på det da...

Vet jeg ikke bør siden han sa det, og ville normalt ikke gjort det, men har jo sett frem til dette sååååå lenge....

Noen her som har gjort det?

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt Zoloft, men Seroxat. Var veldig uheldig for meg å drikke alkohol under behandlingen..fikk ofte black out og mistet kontrollen hele tiden, gjorde ting jeg ellers aldri ville ha gjort.Ikke noe kul følelse å våkne opp dageb etter, for å si det sånn. Hvis du velger å drikke, bør du unngå sprit og spritholdige drikker.. Drikker ikke alkohol igjen samtidig som jeg går på seroxat :(

Eg bjynte på zoloft november 2005, å slutta me de julia/aug. 2006. Ej drakk på samme måte som eg alltid har drukket..(Har et normalt forhold til alkohol..) Å eg har aldri merka noko gale me det. Aldri fått beskjed med lege heller at eg ikkje burde gjøre de. Er gravid no i 22 veke, å bjynt på cipramil, der las eg at eg skulle unngå alkohol, men ka ej gjer ette ej he født, veit ikkje ej... Men ej hadde vertfall inga dårli erfaring med zoloft og alkohol.. men sikkert ulikt frå person til person..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...