Gå til innhold

PLEASE SVAR!! Når kom/avtok øheten i brystene til dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Var de like ømme hele tiden?!

til meg ble de ømme rundt uke 5-6, og i dag er de ikke like ømme som de var, bare litt. Er 9+1 i dag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine var veldig ømme og ble større helt fra IKM til ca uke 7/8. Siden det har de vært helt tilbake til det normale og i dag er jeg 11+ 5. Ble i begynnelsen litt bekymret da ømheten ble borte, men alle er jo forskjellige og ingenting er "normalt". Så det går helt sikkert bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med meg og. De er ikke like spente og ømme som i begynnelsen. Er 10+3 idag. Er mest "sår" på brystvortene. Tror det er normalt at det avtar etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyykt innlegg! DET kan vi ikke diskutere nei. Nei hufff. Skal vi bekymre oss om DET også nå da? Pføy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, beklager! Jeg leste ikke innlegget ditt, bare kjente igjen nicket ditt fra en diskusjon om Downs......("Hva ville du valgt?")..., der du bare kjøøøøøøører på....Sorry;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen?! Har du for vane å slenge med leppa til meg?! Hvorfor skulle jeg ikke si meninga mi om det innlegget?! Skal jeg sleike alle i ræva bare for at dette ikke er en krangleside? Pøh, jeg sier det jeg mener, om det blir for provoserende for deg, bør du holde deg unna mine innlegg da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah....Nå er hun igang igjen, jenter!! :-))) Its official. Egentlig vil hun bare krangle. Ømhet i puppene er bare et påskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhøhø. Skal finne på noe drit, må bare tenke litt.. Er ikke så supersmart, så jeg må tygge litt på et innlegg som provoserer.

Ble jo skikkelig bomskudd med denne i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva i alle dager????

dette var skikkelig tåpelig Anonym!!!!!folk må jo få lov til å spørre om det de vil.........dette er jo et diskusjonsforum og ut i fra alle de som har svart på innlegget er jo dette tydelig noe som folk er opptatt av!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...