Gå til innhold

kraftige smerter i magen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal til legen min i dag kl 15.30... har hadd smerter i noen dager i magen nå, sviaktige smerter, kommer og går.... jeg ble bekymra og ringte og fikk komma inn t legen i dag...

flere som har hadd sviaktige smerter i magen???????

hva kan dette være tru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. jeg har noen merkelige smerter helt nede på sidene på magen, nede ved eggstokker / lysk.... noen tror det kan være lyskesmerter, men selv syns jeg det kjennes ut som luftkuler som sitter fast. VELDIG ONDT og ubehagelig. Skal til lege i morgen og sjekke...har det bedre nå da, ,men nyttårsaften var jeg helt ute...mulig litt stress var med å gjøre det verre..... Hvor kjenner du disse svismertene da??

Skrevet

Hvor langt på vei er du da?

Kynnere er jo helt normalt, men det er kanskje ikke det du har...

Skrevet

jeg er i 25+5 i dag.... nei kynnere trur jeg det ikkje er, for det er ikkje slik...... smertene sitter på venstre side ikkje langt unna eggstokkene....

Skrevet

Jeg har smertene på høyre side nede ved eggstokkene... men som sagt så kjennes det ikke sviende ut, men stikkende, gjerne som luft og veeeldig ondt dersom babyen spenner der, eller jeg trykker meg på magen... evt ligger på høyre side i sengen. Bedre i dag da, men aner ikke hva det er .. Håper legen kan se og sjekke litt i morgen.

Jeg er akkurat begynt på uke 25 i dag .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...