nr3 i mars Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Har noen av dere tips på hvordan jeg skal få gutten min til å ligge med hodet til høyre? Han legger hodet til venstre, samme om han er på stellebordet, vippestolen eller i sengen. Kan kun snu hodet etter at han har sovnet. Han er 11 uker.
#Troika# Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Prøv å snu senga. Eller sett ham foran tv, eller mot et lys/lampe slik at han snur seg dit. De gjør ofte det.
kruta78 Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 kan også snu han på stellebordet(ligge hodet der som beina pleier å være)
2prinsesserogbim Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 legg noe interessant på den sida du vil han skal ligge på.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Hadde det samme problemet med Teodor ! Jeg festet en lekebamse med musikk og speil på magen på motsatt side i sengen hans. Har også en leke-sengekant på den siden. Pute kan også være en mulighet. Ha noe som tiltrekker hans oppmerksomhet på høyre side
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Prøv å bevisst henvende deg til den "passive" siden når han er våken også. Husk å bære han på begge sider når du bærer å skift arm du holder ham i når han ligger i armene dine. Dersom han virker stiv og vanskelig å motivere til å snu seg til den siden ville jeg bestilt time hos manuellterapi, som er gratis, slik at han kan sjekke om babyen din har låsning i nakken. Helt harmløst og forsiktig å gå til manuellterapi. Gitten vår hadde en favorittside på grunn av en blokkering i nakken etter fødsel. Ble helt kvitt det etter 2 beh hos manuellterapi ) Lykke til!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 legg noe under madrassen på den siden han titter mest. så klarer han kanskje ikke å snu hodet den veien??! bruker det trikset når småen er forkjøa og må ha hodet litt høyere. da legger jeg den minste babydyna under madrassen, så kommer overkroppen litt høyere.
nr3 i mars Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Takk for mange gode tips. Skal prøve ut disse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå