Gå til innhold

Noen i bydel østensjo........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på Stovner og ikke Østensjø, dessverre. Vi i juli-klubben treffes en gang i uken (onsdager). Nå er jo våre bare 5-6 mnd gamle, så det blir jo litt aldersforskjell, da. Men om du har lyst, så er du hjertlig velkommen til å komme! :o) Vi bruker å møtes hjemme hos hverandre, og vi bor alle på forskjellige steder i Oslo, nord, sør og sentrum....

Heisann du!

Helt sikkert greit for de andre! Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen... :o) Er også med ei med september-baby som er med på treff i blant. Tror ei skulle ha med eldste-datteren på tre år. Så det blir litt av alle aldre!

Førstkommende onsdag skal vi ha treffet hos meg, jeg bor på Vestli... Send meg en mail: [email protected] så kan jeg sende deg veibeskrivelse!

Vi kommer litt fra overalt i byen, blant annet Lindeberg, Ryen, Kjelsås, Mortensrud, Carl Berner, Holmlia... Det kommer også en annen som ikke har vært med tidligere... :o)

Annonse

I starten møttes vi litt ute på kafe, men de siste månedene har vi møttes hjemme hos hverandre. Litt enklere, for da kan barna ligge på gulvet og leke. Kjedelig for barna å bare sitte på fanget. Vi bytter på å være hos hverandre. Onsdag 10/1 er vi hos meg på Vestli, tror vi skal til Mariann 17/1, hun bor på Mortensrud. Litt nærmere deg... :o)

Zizzi som du skrev med i ett av de andre innleggene var med en av de siste gangene før jul. Hun bruker å trille med -has- (hun skrev om ei på Lindeberg) som også bruker å være med her.

Vet ikke om du kommer med bil eller kollektivt? Er 24 minutter med T-banen fra Oslo S og så 5-6 minutter å gå. Det er vel 15 minutter å kjøre bil fra Skullerud til Vestli... :o)

Det er vel ulempen med Oslo. Det er en liten og stor by på samme tid! :o)

• 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...