Gå til innhold

andre som del ammer? pupper og gir mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg del ammer for jeg har absolutt ikke nok. han får ca 500ml mme hver dag i tillegg til at jeg ammer.

det jeg egentlig tenker på er hva når de får fast føde, hvor lang tid tar det før en kan sløyfe mme, men bare gi fast føde og pupp liksom. eller må jeg regne med å måtte gi mme pupp og fast føde til babyen kan slutte med mme og mm? er så forvirra og syntes det er vanskelig å finne svar på akkurat dette.

og så var det det det andbefales å begynne med fast føde for dem som kunn ammer ca 6 mnd. men når en delamer når bør jeg starte med litt grøt da? er det likt eller må jeg starte før da? ha gjør dere. min er bare noen uker gammel.så jeg har god tid til å finne dette ut men grubler slik på akkurat dette nå.

Skrevet

Gulllet vårt på 4,5 mnd får også både mm og mme, da jeg ikke har nok melk selv. Vi lurer også på når vi skal begynne med fast føde, hvor mye mme vi kan kutte ned da osv.. Babyen vår få 330 ml mme pr. døgn i tillegg til mm.

Skrevet

heihei!

jeg ga begge deler fra 2,5mnd! når han var blitt 4mnd startet jeg så smått med grøt! når han var 4,5mnd orka jeg ikke å amme mer, ble for mye! så når får han mme og grøt!

ikke tenk så mye, ta det så det kommer, kanskje dere ikke har mer igjen rundt 4mnd uansett!

og husk at grøt skal blandes me mm eller mme, så da er det enklest å gi litt mme uansett! men dette må dere se an når den tid kommer;)

Skrevet

jeg syntes det er så rart at det ikke er mer tydelig info om akkurat dette siden dette er normalt å delamme. likevel ingen som svarer og jeg finner bare svar om ved amming i bøkene.

er det en forbrytelse ådelamme da eller??? hvorfor i dag er man ikke mer støttende for de som delammer eller de som ikke ammer men gir mme. mer info er det behov for finner jo masse for de som full ammer.

Skrevet

jeg delammer

han får 3 flasker og fastføde og pupp i mellom disse måltidene og på natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...