Gå til innhold

Vært en tur på føden:)

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg plutselig har blitt alene som desemberovertidsdame:) så jeg legger den ut her og jeg;)

våkna av knallhard mage og verk i hele ryggen i dag morges. etter en time i badekar var den like hard og jeg hadde heller ikke kjent noe til lillegutt.. prøvde å drikke kald brus og dytte i han uten reaksjon... tok en telefon til føden og de ba oss komme inn en tur.

selvfølgelig ble det liv i lillegutt når magebelte til sparketesten var stroppa på:) fikk mange tak mens jeg lå slik, men jm trodde ikke det var fødselsrier.

de tok likevel en UL da jeg er 3 dager over og magen min ikke hadde vokst på en stund. lillegutt hadde vokst fint, men jeg hadde litt lite fostervann, så skal inn igjen på torsdag. ble litt letta da jm sa at hodet ikke var særlig stort, litt redd for stor baby siden han var estimert til 4 kg ved termin og han kjennes så stor ut:)

tilslutt sjekka jm meg for modning og strippa meg, jeg hadde nesten 2 cm åpning og jm regna med at ting var rett rundt hjørnet:)

Så da krysser jeg fingrene for at jeg snart sitter med lillegutt i armene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7615318-v%C3%A6rt-en-tur-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...