Labbetøs Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Da har jeg lagt ut nye magebilder. Frem til uke 40. Nyeste er tatt i går. Noen som vil se? Nå kan hun godt bare komme ut syns jeg. Nå er det jo tross alt bare to dager til termin...
SpongeBob Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Knotten din kommer nok, Ellie, der sto fullmånen (nesten) opp over fjellet utenfor vinduet mitt - det må jo kalles et varsel:) Da skal jeg inn og se på magebilder og som vanlig tenke at det der burde jeg bli flinkere til å legge ut...
Labbetøs Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja vi får se. Hadde tegningsblødning i går, så det kan vel ikke drøye så alt for lenge nå. Håper jeg. :-)
SpongeBob Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Flott mage har du uansett, er det ikke rart å tenke på at det snart skal komme et lite menneske ut av den?
Labbetøs Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Jo det er helt sært å tenke på. Jeg syns jo magen er stor og god nå, men alikavell så er det vanskelig å tro at det virkelig skal være plass til en hel baby dær inne. Fatter det ikke. Snart er jeg mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå