Gå til innhold

Vært en tur på føden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkna av knallhard mage og verk i hele ryggen i dag morges. etter en time i badekar var den like hard og jeg hadde heller ikke kjent noe til lillegutt.. prøvde å drikke kald brus og dytte i han uten reaksjon... tok en telefon til føden og de ba oss komme inn en tur.

selvfølgelig ble det liv i lillegutt når magebelte til sparketesten var stroppa på:) fikk mange tak mens jeg lå slik, men jm trodde ikke det var fødselsrier.

de tok likevel en UL da jeg er 3 dager over og magen min ikke hadde vokst på en stund. lillegutt hadde vokst fint, men jeg hadde litt lite fostervann, så skal inn igjen på torsdag.

tilslutt sjekka jm meg for modning og strippa meg, jeg hadde nesten 2 cm åpning og jm regna med at ting var rett rundt hjørnet:)

Så da krysser jeg fingrene for at jeg snart sitter med lillegutt i armene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er fullmåne i morgen, er det ikke så?

Skrevet

Jasså???

*forventnigsfull*

hmmm........ ja da pakker jeg bagen og setter meg klar på trappa! her skal det fødes!!!!

trodde ikke den var før 5 jeg:)

*meget fornøyd*

Skrevet

3. i følge min kalender:) Ville heller tatt et langt bad, men hvis du har en behagelig trapp er jeg helt for den planen! Lykke til!

Skrevet

hmmm......... har strengt tatt ikke noen trapp da........

og har tilbrakt så mye tid i badekaret at jeg snart utvkler gjeller....

så etter nøye diskusjon med meg selv blir jeg på sofaen med resten av julegodisen! Er viktig å lagre ammefett på slutten har jeg hørt!!!!

Skrevet

Særdeles, og viktigheten av sjokoladevitaminer kan ikke undervurderes. Kos deg, gleder meg til å lese oppdateringer etterhvert:)

Skrevet

Det er viktig å få i seg alle sukkerartene;-)

Skrevet

Stoler blindt på ALLE råd jeg får og hiver innpå sjokolade(sukker), pepsi(kunstig sukker), epler(druesukker) og resterende seigemenn og julekaker :)

kom på at det er viktig å ha energi til min forventa fullmånefødsel i tillegg, så gomler ristopper (delfiafett, sjokolade, ris) som virkelig bør inneholde litt energi som er langvarig

skal holde dere oppdatert ;)

Skrevet

Hihih!!

Så gøy at noen er humoristiske her. Som regel er noen bekymret for noe. Er helt enig med valgene deres. Lykke til!

Skrevet

Deilig å lese noen gøyale og humorsitiske innslag! Lykke til jenter!

Skrevet

*smiler*

har blitt veldig sånn i det siste synes jeg og...men da får vi prøve \å endre litt på det!!!

og godt du er enig med oss..... er litt kaldt å vente på trappa... har ikke skjedd noe revolusjonerende enda.....

men men. er fullmåne, så hvis jeg ikke får føde, har jeg planer om å bli varulv isteden!!!

Skrevet

Masse lykke til! Spennende å se iom fullmånen gir et aldri så lite føderush her inne :) Når er neste fullmåne..?

Skrevet

takk takk ;)

håper det skjer noe snart da!!!! kjenner jeg er litt smågira ja;)

hadde ett vagt håp på forrige fullmåne nå, men sjansene mine er nok større nå, med 3 dager over termin;)

neste fullmåne er 2 februar! satser du på den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...