Gå til innhold

Startet spraying i går og har et lite spm eller tre..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, og Godt nyttår!

Vedrørende spraying: Jeg har oppbevart sprayen i kjøleskapet, det står under 25 grader men frostfritt, og hos oss er det til tider ganske varmt (jeg er en skikkelig frysepinn). Så da turte jeg ikke oppbevare den i romtemperatur. Tror dere det går bra?

Ett spørsmål til: I går og i dag kom sprayingen i gang senere enn det det vil gjøre når hverdagen kommer ordentlig i gang. Tror dere det gjør noe? Det viktigste er vel at de fire gangene fordeles jevnt utover dagen?

Hva med alkohol? Nå som det ikke er noe eggproduksjon bør det vel være greit med et par glass vin, så lenge man ikke går på fylla?

Blir veldig takknemmelig for alle svar!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei du!

Når jeg sprayet så satte jeg sprayen i et litt kaldere rom enn stua/kjøkkenet (fordi vi også pleier å ha d litt varmt) Men jeg satte den ikke i kjøleskapet (der er d jo litt kaldt..)

Jeg hadde alarm på mobilen slik at jeg alltid tok spayen til noenlunde fast tid.

Jeg tror ikke det skader med et par glass med vin, men jeg sluttet med det da jeg startet på sprøyta.

Lykke til ! (er nå gravid i 8 mnd.- vi lyktes på 3. forsøk:)!

Hei kanskjesnart.

Tror sikkert det går bra. Vi må jo ha med sprayen stort sett hele tiden,så om det blir litt temeraturforandring gjør nok ikke så mye. Bare det ikke blir for varmt.

På sprayen er det vel 1 time + - du kan variere,men det går helt sikkert bra så lenge du fordeler utover dagen.

Litt delte meninger ang. alkohol. Jeg selv har vært helt avhold under behandling,men noen sier at et glass vin eller to skader ikke.

Lykke til

Tusen takk for svar fra begge to. Det er sikkert litt kjedelig å svare på spørsmål som har blitt spurt 100 ganger tidligere her inne, men sånn er det jo, man er usikker første gangen..

Takk igjen, og lykke til til begge to med hver deres utfordringer fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...