Gå til innhold

Krom tilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise kromtilskudd under graviditeten? Hvilken vitaminer/kosttilskudd kan man/ikke spise?

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan fint spise Krom som gravid. Eneste tommelfingelregelen som gjelder når man er gravid er å holde seg unna urtepreparater! - Det er fordi de er sjeldent testet på gravide. - Så finnes det enkelte naturlegemidler man ikke anbefaler etc. Men dette vet de i butikken der du kjøper produktene.

Sliter du med søthunger? Da vil jeg anbefale deg et multivitaminpreparat som også inneholder Krom, så kan du dekke andre behov samtidig!

Omega 3 er også viktig under svangerskapet, men det vet du vel!

Skrevet

Hva heter det preparatet:)?

Tar ingen kosttilskudd nå jeg:( Kan man ta CLA?

Skrevet

Anbefaler deg å ta enten Spektro eller Super Suplemental det er begge multivitaminpreparater!

CLA er egentlig et fettsyretilskudd, men jeg er litt usikker på det. Man skal jo ikke slanke seg når man er gravid, og det er jo det CLA brukes til. Men innholdstoffene er ikke farlige.

Siden du sier du ikke tar noe kosttilskudd anbefaler jeg deg å ta Omega 3, sammen med multivitamin. Så får du i deg dagsdosen med det du trenger.

Spektro og Super Suplemental finnes både med og uten jern. Kommer ann på om du har jernmangel eller ikke. Har du ikke, tar du fint uten jern!

Skrevet

Ok, tuusen takk:o)

Bruker CLA,men er usikker på om det er farlig for barnet?

Skrevet

Jeg personlig ville droppet CLA frem til fødselen er ferdig og overstått. Så er du på den sikre siden.. Du trenger ikke slanke deg når du går gravid!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...