motherO Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jenta mi på 11 uker sovner ikke ofte av seg selv, dvs helt uten stimuli som rugging eller smokk. Men, av og til gjør hun det - så det er vel håp for fremtiden. Men, når dere sier at babyen sovner av seg selv om kvelden el i vogna, mener dere da med smokk, rugging el andre ting? Eller bare våken i seng/vogn og så sovner de? Bare lurer...
firemerkersmør Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Smukk er vel "lov" men ikke noe annet. Tassen tar ikke smukk, så han sovner uten noenting. Bare legger han i senga. Om dagen er jeg ikke så streng, så da er det pupp og byssing.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Når jeg sier at Daniel sovner av seg selv, er det alltid med bamse,koseklut og smokk her Uten de 3 tingene der, tar det en stund før han roer seg så han får sove på egenhånd. Men kan kanskje ikke si at han sovner av seg selv alltid heller, for spesielt på dagtid må jeg em del turer inn på soverommet for å sette inn smokken.
AE84 Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 her tar han heller ikke så mye tutt! så på natten er legger jeg han uten noe, mens på dagtid har han tutt og en tur i vogna;) eller så sovner han til flaska når han er veldig trøtt på dagtid!
kruta78 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 sovne av seg selv mener jeg uten vugging o.l. Sukk, bamse og klut er med her!! Hvis hun allerede gjør det nå etter 11 uke - er det virkelig håp. Her er vi 5 mnd, og har nettopp begynnt med det. Kun på kveld da - ellers så må vi kjøre vogn for at hun skal sovne..
motherO Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Takk for opplysende svar - ja, da sovner vel jenta mi "av seg selv" hun også da, siden det enten er smokk el rugging som må til. Vi har hatt en "skrikegutt" før, så vi er positivt overrasket over denne rolige jenta vi har fått nå, som da faktisk greier å sovne helt av seg selv noen ganger allerede, sovner før vi rekker å komme med smokken :-) For å trøste de som har en skrikebaby nå....gutten vår er en drøm å legge nå uten noe som helst. Så det går over med de barna og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå