Gå til innhold

Forferdelig vonde munnsår!!


Reds76

Anbefalte innlegg

Hei dere der ute!

Er det noen som sliter med munnsår inne i munnen? Jeg har et digert ett inne ved bakerste jeksel, og klarer ikke spise. Vondt hver gang jeg svelger også, fordi det er hovent...

Jeg har aldri hatt slike smerter med et forbaska munnsår før, og det er så vondt at jeg begynner å lure på om det har noe med visdomstanna å gjøre.....?

 

Uansett, har dere noen tips for å lindre smertene og bli kvitt såret?

Jeg har kjøpt Corsodyl, munnskyllevann, i dag, men tar gjerne imot andre råd!

 

Hilsen en som irriterer seg over at et lite fillesår kan lage så mye vondt og ubehag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt meg en tur til tannlegen. Hvis det ikke er like ved en tann ville jeg gått til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ...

jeg og har hatt munnsår...mer som ei boble oppi ganen ..vanskelig å fått spise noe men det gjikk over etter ett par dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨hvis det er visdomstanna kan jeg ikke råde deg til annet enn å virkelig pusse kjøttet inn mot tanna veldig godt. vet det gjør vondt som h*****, men (fra en med veldig god erfaring) er det som regel bare noe mat eller sånn tann belegg som sitter litt og irriterer.

skyll godt mod corsodyl så ofte som anbefalt (selv om du mister litt smakssans)

 

gir det seg er det bare å gå til tannlegen. de trekker ikke tannen hvis du ikke vil.

da får du heller bare litt bedøvelse, et lite snitt og litt antibiotika oppi såret (du kjenner ikke noe i det hele tatt) også går det over.

 

*hilsen en med flere betennelser i hver av tennene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...