Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg er den som finner alt, husker alt, vet alt, kokken, elskerinnen, bleieskiftarbeideren, gulv vaskeren og støvtørkeren - en vaskemaskin! jeg trenger ikke søvn, lange dusjer, matro, tid for meg selv eller tenke på noe annet enn husmor "bizznisen". jeg syntes det er super moro å handle mat, lage mat til 5-10 middagsgjester, vaske badet, plukke opp skittene sokker fra stuegulvet og gå ut med søppla. men noen dårlige egenskaper har jeg ,som jernkvinnen og supermammaen. er noe rotet bort så er det min skyld, er ikke middagen ferdig så er det og min skyld, er ikke akkurat "de" buksene vasket så er det min skyld og er det mindre penger enn antatt på kontoen så er det også selvsagt min skyld. jeg er jo en ressurskvinne i min beste alder og det er en selvføge at dette skal være mitt liv - gjøre reint, føde barn og mate mannen. nei, jeg er så utrolig glad jeg er en kvinne med uendelig pågangsmot istedenfor en mann, mannfolk har en tendens til å måtte sove ut noe jeg selvfølgelig aldri trenger, sitte å vente på at maten blir ferdig, høre barnet gråte er forferdelig forstyrrende når det er noe bra på tvn. joda takke meg til..... tja, jeg har det vel ikke så ille for dette er noe jeg selv har valgt men kjære mannfolk kom ikke å si at det er dere som styrer landet vårt. bak en hver mann står det en utslitt kvinne:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 he he... knall bra.. denne skal jeg printe ut og henge opp, så sambo får sett den... kanskje jeg skal henge den på tv`n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå