Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Hvor lenge må man ha vært ansatt i en stilling for å få sykepenger?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 er det ikke 6mnd? det trodde jeg hvertfall
Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Hva med permisjonspenger?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 du må ha jobbet 6 av de 10 siste mnd før perm. hvis men er sykemeldt hele/siste del svskapet så får man det man fikk i syke penger i mnd, i mnd når man er i permisjon
snartmammapåny Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 man må være ansatt i en mnd før man kan få sykepenger. og så må man ha vært ansatt 6 av 10 mnd før termin for å få svangerskapspenger.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Takk for svar! Formulerte meg nok feil på første innlegget.. Men jeg har vært ansatt i 3 år. Så da blir jo permisjonspengene rekna ut fra hvor mye jeg har jobba siste 6 av 10 mnd. Men i stillinga mi som jeg skal starte i litt senere så jobber jeg hver 3.helg. Hvis jeg f.eks jobber ei helg, og det da skulle oppstå noe slik at jeg blir sykemeldt, får jeg da sykepenger fra den stillinga også, eller hvordan er det det fungrer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå