Gå til innhold

Hvordan har det gått med dere i jula da?


-Hathli-

Anbefalte innlegg

 

Her i gården gikk det som jeg håpte:-)

Samme vekt som før jul, ingenting opp, men heller ikke noe ned da.

Jeg har virkelig kost meg med masse kake, snop og brus, og mange gode middager..

 

Men nå er det full skjerpings igjen!! Første delmål: 70 kg til 1. februar :)

Dvs ned 4,5 kg ca.. Vet jeg tar kanskje litt godt i, men lov å håpe:-))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg skal si, har egentlig gått helt greit med julen har trent nesten hver dag. På lillejulaften 2 juledag 27,28,29,30 desember, 1.1 har nå holdt på med trening siden 1 oktober nesten hver dag.

 

Resultatet er fra 116 kg til 120 kg hrmf enda jeg spiser sunnere, det positive er at jeg har minket 2 størrelse i bukse????

Skjønner ingenting, men gleder meg til jeg skal slutte og amme:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp en kg og det er faktisk ikke så ille med tanke på alt som er dyttet inn i jula og ingen mosjon. Første mål er 65 kg innen 1 februar, altså ned 3,8 kg, håper det ikke er for mye å satse på.

 

Lykke til da! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :o)

 

Jeg gikk opp 3 kg i jula....men så spiste jeg snop hver dag :P Hehe. Min egen skyld med andre ord..

 

Jeg faster nå i 2 dager for å minske magesekken igjen... Deilig skal det bli :o) Skal ned 4 kg denne uka...

Trener hver dag....utenom søndag... trener HARDT!!!! forbrenning hver dag og styrke an hver dag...så nå skal kg bort!!! :o) I dag kunne jeg ikke trene for fjompene mine var syke...men tar det igjen i morgen :o)

 

Lykke til dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...