Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

40+2 i dag og gått opp 13kg. Trengte nok alle kiloene, for jeg var veldig tynn før jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 39. gått opp ca 17 kilo. Håper det ikke blir så mye mer.

Skrevet

hei...gått inn i uke 40 og har gått opp 17 kilo totalt..jeg var såkalt undervektig før jeg ble gravid..føler meg helt grei...regner med å gå ned ganske fort..gikk raskt ned med førstemann..bryr meg ikke om det...det er bagateller...det viktigste er et friskt barn...jeg vet at jeg klarer gåå ned ganske raskt..ammingen er magisk.......................

Skrevet

Er i uke 31, er -1 kg. Ikke fordi jeg vil unngå å spise, men kvalme og ingen apetitt gjør det ikke lett å spise så mye. Går mye i frukt og brød. Men heldigvis har bebisen vokst seg stor og god!! Minker litt på rompa og hofter merker jeg...

Skrevet

Hei!

Beklager å måtte skuffe deg, men det er nå fremover du legger på deg!

Babyen vokser mer nå. Jeg er i uke 35 og har lagt på meg 4 kg på 2 uker. Hjelp!Har bare lagt på meg ca 10 kg før det.

Skrevet

Jeg var dårlig i starten av svangerskapet, noe som har ført til at jeg ikke har lagt på meg enda... Altså, jeg har ikke kommet opp i den vekta som jeg var før jeg ble gravid. Er nå 35+4, og nærmer meg min opprinnelige vekt.

Skrevet

oi oi oi... nesten flau jeg ved å fortelle min økning på den fronten...

*rødme*

jeg er 29+1 og har lagt på meg 11 kilo...

Skrevet

Jeg er i uke 41 (1 dag over termin)

Og har lagt på meg hele 16 kg! :-O

Veide 80 - nå veier jeg 96! :-O huffameg! Gjett om det skal fort av igjen etterpå ja!!! hehe

Skrevet

synes d er godt å høre at dere legger på dere. blir bekymret når jeg har tatt av meg i meg selv. 3,5 kg er ikke mye nei. skal til jordmor om ett par timer å da håper jeg at jeg har gått opp litt mer. tenker på lille nurket i magen..selv om jeg vet at d tar næring fra meg.. LYKKETIL ALLE SAMMEN SOM HAR VÆRT INNOM HER =)

Skrevet

36 uker på vei med nr 3, og har gått opp 6 kilo.

Er aktiv og lever sunt. Har byttet ut brus med isvann.. Jeg velger å skylde på det!!

Skrevet

jeg er i uke 35 og har lagt på meg ca 9 kg...og det er vel helt greit....men d kommer nok noen til før jeg er ferdig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...