Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange kilo har dere gått opp i svangerskapet? jeg er 32-1 på vei å jeg har lagt på meg 3,5 kg tilsammen. d er lite ja men jeg har vært dårlig og kastet opp stort sett hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min uke 33 og har ikke gått opp noe enda, tror hun lever litt på meg inni her, men er frisk og rask så klager ikke... :)

Skrevet

Jeg er også i min 33. uke og har lagt på meg ca. 7 kg- er godt fornøyd med det egentlig:)

Skrevet

Etter julas utskeielser har jeg gått opp 9 1/2 kg...Veldig fornøyd med det..(at jeg ikke har gått opp mere...)

35+3 i dag...

Skrevet

hei :) når jeg har vært hos jordmor så har ikke hun vært helt begeistret for at jeg ikke har lagt på meg noe særlig. har 3 gutter fra før å me dem la jeg på meg mellom 15 og 20 kg. men denne gang er d ei lita tulle som kommer, kan d ha noe me vekten å gjøre?

Skrevet

Er i uke 29, og har lagt på meg ca 11 kg.

Håper det avtar litt nå fremover :-)

Skrevet

enn om all den gode julematen kunne fristet meg.. men neida. her går d på knekkebrød me brunost... hehe :)

Skrevet

jeg har gått opp 18 kg..er 37 uker på vei.. hehe.. tar det ikke så tungt,hadde ikke så mye fra før..bort skal det uansett :-))

Skrevet

..pinnekjøtt, julepølser, julekake med smør og brunost og en kopp varm sjokolade til, godteri, risboller....... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ikke rart det ble noen kilo ekstra på meg ;))

Skrevet

åååå som d frister me all god julemat men når jeg ser d så kommer d i retur før jeg har smaket på d. dette er skikkelig ille. husker me di 3 guttene jeg gikk me så spiste jeg alt. ei stoor plate me sjokolade gikk ned på høykant ja.

Skrevet

ja kiloene raser vel av etter på.. er du førstegangs fødende?

Skrevet

Ja ja... hva skal jeg si....

har per idag lagt på meg 14kg. er 29uker på vei. i jula har jeg lagt på meg 3 kg...... jippi. men men, kan jo hende de forsvinner igjen når jeg får roet ned spisingen.

Skrevet

Har gått opp 11 kg i uke 38+6 og er kjempefornøyd med det.

Skrevet

uke 34 og opp 14 kilo. nå kan godt min vektoppgang stoppe.....

lille nurket må gjerne stjele resten av vektoppgangen sin fra meg...

Skrevet

Er i uke 33 og har lagt på meg 14 kg :)

Skrevet

jeg er 35+6, og har vel gått opp ca 14-15 tenker jeg. Jaja.. kunne jo vært verre.. :()

Skrevet

Vært hos jordmor og blitt veid i dag,er i uke 33 og gått opp 12,5 kg.

Uff og uff,nå kan vekta godt roe seg synes jeg.

Skrevet

Tror jeg slår de fleste av dere dessverre... er 37+1 i dag, og har gått opp 21 kg...

Dem skal rett av igjen!

Skrevet

jeg har 5 dager igjen til termin 7.01 og jeg har gått opp 12 kg ca. Jeg er godt fornøyd:D

Skrevet

Jeg er 36+5 idag, og har gått opp ca 15 kg.. kan godt stoppe nå, er så redd for at jeg ikke tar det av igjen etterpå. Men det går nok sikkert fint.=)

Skrevet

jupp.. har vært sykemeldt store deler av svangerskapet,så har vel litt med det og gjøre også,ikke vært så aktiv kanskje.. så har jeg ikke spist så kjempesunt da :)

Skrevet

Er uke 39+1 idag, og har gått opp 4 1/2 kilo!

Skrevet

ta det med ro jenter, kiloene renner av når vi kommer i gang med ammingen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...