Makka Pakka Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei kjære medsøstre (evt brødre, om det er menn her inne)! Jeg venter barn i april og har i fra før ei jente på 16 mnd. Nå må jeg kjøpe meg en søskevogn som gjør at jeg kan ha begge barna med meg på tur. Den ene delen må ha slik bag som babyen skal ligge i , den andre siden har vanlig "trille-sete". Noen med erfaringer på hvilken type som fungerer best, og hva er prisen på noe slikt? Har sett en del typer brukte vogner på nettet, men er så usikker på typer og funksjoner, så vil gjerne høre fra noen med erfaring.
yasmina Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Vi har til våre to på nå 22 mnd og nesten 7 mnd Gt safari dobbel vogn. Er tre hjuling og meget enkel å både løfte og styre. Har Carena softbag i den til minsten. Syns vogna er bra og vi trives godt med den. ga ca 4000 for ny ( men tror kanskje det var salg ?).
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Har 12 mnd mellom mine barn, og har Teutonia sin søskenvogn. Betalte rett i underkant av 6000,- for den (da hadde jeg bag'en fra før), og er godt fornøyd med den!
glussi Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Har ein gutt på 13mnd,ventar ein til 12.mars07.altso 16mnd forsjell.Har kjøpt phil&teds soskenvogn og er kjempefornøyd..den er kjempegod og trille,lett,liten,og tar ikkje meir plass en ei vaneg vogn
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Det er 18 mnd mellom mine to englebarn og jeg kjøpte en Troller søsken/tvilling vogn. Hadde softbag fra før som jeg puttet opp i den ene delen. Er superfornøyd m vognen. Betalte kun 1200 for den og da var den splitter ny! Hadde ikke giddet kjøt en dyr vogn hvis jeg var deg. Regner jeg rett blir det ca 20? mnd mellom barna dine. Da er den største såpass stor at du nok ikke trenger å bruke vogn til begge så lenge. Regner ikke med å bruke søskevogna særlig lenger enn til den eldste min blir to- to og et halvt år.
To.små.vakre Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har 14 måneder mellom mine barn og har en philandteds vogn. Er kjempe fornøyd. Anbefaler den akkurat som det skrives over her. Kjempe lett og trille og man kommer inn over alt. Det eneste du kanskje må vurdere med den vognen er at ikke begge ungene kan ligge. Størstemann må sitte da de sitter/ligger over hverandre. For oss har dette ikke vært noe problem. det er ikke noe problem for min eldste å ta en liten lur i den. Hode hans detter ikke fremover selv om han sitter. En annen positiv ting er at vognen i utgangspunktet er en type sportsvogn som kan brukes helt frem til ca 5 år. Hvis man skulle ha brukt for det. Hvis du lurer mer på vogna kan du se på nettsidene til philansdteds, www.philandteds.com
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har 21 mnd mellom mine og har kjøpt en phil&ted vogn og er storfornøyd med den:-) Som de over her sier er den liten, lett og det beste med den er at den er like smal som en enkeltvogn. Den kan jo da brukes som enten dobbeltvogn eller som en enkeltvogn når den eldste er så stor at h*n ikke bruker vogn lengre:-) En superduper vogn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå