Gå til innhold

jeg føler meg syk og elendig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 4mnd på vei og føler meg bare syk og elendig!

konstant kvalm og spyr, kraftig hodepine, trøyt og vondt i ryggen

føler meg som deb klageren men jeg føler meg rett og slett dønn elendig!!!

det er jo kjempe "flaut" har flere venner som er gravide nå og de er så friske å raske og det er så urettferdig!

orker knapt handle mat- alt er et ork!

er det flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si det sånn: You are not alone!

Vi er mange som har det som deg, noen mer andre mindre plagsomt. Men det er en trøst å vite at det er mange som har det slik, og mange som føler det samme som deg også.. at det er kjedelig å være den "svake" klageren..

Jeg trøster meg med at premien gjør det verd hver eneste plage, men jeg skal love deg at jeg går ikke gravid mange ganger til altså!

Skrevet

jeg har redusert barne ant fra 4 til max 2 etter dette :P

det er rett og slett helt forferdelig!!

Skrevet

Hei. Jeg kan trøste deg med at jeg har det akkurat som deg.. Jeg er 15+5, og er helt utkjørt, spyr etter hvert måltid, ligger på sofaen hele dagen, og sover og ser på tv, er helt forferdelig.

Hadde det slik som nå når jeg skulle ha min 1, dette er min andre, og ALDRI mer.. Det er ikke bare å ha en gutt på 1 og 1 halvt år når man går sånn, flaks mannen min kan jobbe hjemme, ellers vet jeg ikke hva jeg skulle gjort.. Jeg føler jeg klager hver gang noen spør om formen er bedre, også har jeg selvfølgelig venninner som er gravide som ikke har vært kvalm en dag... Tror ikke de vet hva det vil si å ha det sånn...

Vi som har det på den måten får muntre hverandre opp tror jeg, blir det kanskje litt bedre=)

Ønsker deg lykke til og god bedring..

Klemmer fra meg!!

Skrevet

er dere sykemeld fra jobben da?

jeg har vært sykemeldt siden uke 12...

kjedelig, men orker ikke gjøre noe heller :-/

Skrevet

Jeg er sykemeldt nå, men bare 40%, jeg VIL jobbe litt, for ellers går jeg på veggen. - Så får jeg ta det mer med ro. Men legen holder meg under oppsikt. Har ekstremt lavt blodtrykk og har besvimt mange ganger på jobben, så sjefen er litt engstelig for meg.

Skrevet

Jeg jobber ikke, er hjemmeværende fra før, men var sykemeldt med min først fra uke 8, er ikke mulig å gå på jobb i denne formen.. ikke stress med det iallefall, ta vare på deg selv og tenk på den du har i magen..

Skrevet

var du sykemeld hele svangerskapet da?

jeg føler legen så vidt vil gi ut sykemeld- akkurat som om jeg bare klaget.. men er i hvertfall sykemeld ut mnd nå... så får vi se- håper det blir bedre etter hvert=)

Skrevet

Legen din tar deg på alvor om du sier fra. Mange leger som er skeptiske til å gi ut sykemelding, for det har vært mange som "sniker" i den køen pga økonomiske grunner. Men så lenge du har en god grunn kan du si det og h*n kan ikke nekte deg det!

Jeg forlenger sykemeldingen hver gang jeg er på kontroll, slik at legen kan se meg og ta en prat med meg på hvordan formen er. Det funker kjempebra! - Men de vil ikke sykemelde deg hele perioden ut sånn helt uten videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...