Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sette i gang fødselen? Ser på skravle at mange februarjenter (meg inkludert) begynner å bli utålmodige. Kanskje vi kan lage en tråd for ufarlige råd for å sette i gang fødselen. Jeg har tenkt meg på helsekosten i dag for å kjøpe bringerbærkapsler. Ellers tenker jeg å være litt mer aktiv nå når vi har passert nyttår!!!!

Hva gjør dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud jente du skal jo ikke ha før i februar??!! ungen er ikke ferdig til og komme ut enda.. skjønner ikke dette hysteriert rundt og få ut ungen før man har kommet til termin..

skjerp dere, dere kan skade ungen deres!!!

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre annet enn å godsnakke med den lille.. Synes den bør få bli der inne til den er klar.. Har ikke termin før 5.2., så jeg stresser ikke akkurat - selv om jeg er både klar og lei. Ikke har jeg trua på disse kjerringrådene heller, det er vel mere som et tidsfordriv, tenker jeg...

Skrevet

Lurer litt på hvorfor du skriver innlegget ditt adressert til "dere" ?

Er jo 1 person som lurer på dette, ikke alle vi som signerte tråden på skravlesiden med at vi var leie og klare for å få ut barnet.

Skrevet

Hei februar_baby!

Jeg kommer ikke til å gjøre noe som helst for å få ut ungen, bortsett fra når fødselen er i gang. DA skal jeg hjelpe til da!

Tror disse kjerringrådene og alt det der har lite for seg, man sliter seg nok sikkert mer ut av å prøve dem og stresse. Kanskje det beste er å forsone seg med at et svangerskap varer i rundt 40 uker, og så ikke tenke noe mer på å føde tidligere?

Men ja, et svangerskap varer litt for lenge etter min smak. 5 mnd hadde vært passe !

Klem fra

Skrevet

HEI!

Jeg skal ta fødselsforberedende akupunktur. Har termin 14. feb, og de kan starte i uke 36 med akupunktur (er uke 34 nå). Det sies å ha en positiv effekt på modning av livmoren, og at åpningstiden blir kortere. De 1-2 siste ukene kan man ta akupunktur 2 ganger i uken for at du ikke skal gå på overtid. På noen har dette positiv effekt, på andre har det kanskje ikke så stor effekt. Det koster en del kr. 500-400 pr behandling (i Oslo). Men jeg skal i alle fall prøve! Er førstegangs.

Enig med deg, jeg vil heller ikke gå for lenge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...