Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 i går kveld når jeg la meg ble jeg så svimmel og kvalm. Lå en stund for å se om det gikk over men endte opp med at jeg måtte springe på do for å kaste opp. Dette gjentok seg etter en time. Lå lenge for å prøve å sove uten hell da rommet gikk rundt... etter noen timers soving så trodde jeg at det var godt over men nei da,, da måtte jeg flyge på do først og deretter kaste opp igjen. Snakk om fin start på nyåret. så her sitter jeg. hjemme fra jobb, men heldigvis litt bedre og håper å bli kvitt dette mageviruse eller hva det er. Dagens syte innlegg fra meg.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er også hjemme fra jobb i dag, selv om jeg ikke har det like fælt som deg. Jeg er plaget med hodepine, og i går var jeg stiv i nakken/skuldre hele dagen. I dag var jeg verre da jeg sto opp, og har ligget på sofaen hele dagen for å prøve avlaste. Har brukt varme, og skal få meg skikkelig massasje i ettermidag. Håper det slipper da. Men jeg er ikke helt i form, har sovet nesten hele dagen, og det gjør jeg aldri ellers, utenom når jeg er syk... Sånn, nå har jeg også fått klaga litt. Veldig greit å få blåst ut litt... God bedring!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 god bedring til deg også håper du også blir bedre snart. Har heldigvis fri i morgen slik at jeg får en dag til å komme meg på før jeg skal på jobb.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg ahr også i utgangspunktet fri i morra, men er tilkallingsvikar, så det kan fort endre seg... Kos deg i morra, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå