Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 jeg har ikke fått mage i det hele tatt- flere? jeg er flatere enn på leeeenge... hmm alle andre som jeg vet om har fått mage det er urettferdig
Minikul Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg kan trøste deg! Hadde INGEN mage i uke 16., men nå er jeg i uke 20 og ser gravid ut :-) Tror nok ikke jeg får noen skikkelig basketball, men vi får se..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 vet du hva du får da?? aller sier jeg får gutt siden jeg ikke har mage..... men tror det er jente=)
babyphat2 Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 jeg er i uke 15...begynner saavidt aa vise..men det er ikke mye. Maa liksom vite at jeg er gravid for aa se det!! Men er det forste baby?? Forste gangen min begynte det ikke vise skikkelig for uke 25...
HW & MW + nr3 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 I mitt første svangerskap ventet jeg også veldig på at magen skulle komme, og plutselig rundt uke 16 kom en fin kul på magen!!! Ble overrakset hvor fort det gikk når den først kom:) Lykke til!!
~ Nuttemor~ Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Jeg hadde heller ingen mage i uke 16, har nesten ikke noe nå heller i uke 23!!! Men virker som den begynner og vokse nå Venter jente....så det med liten mage og gutt stemmer ikke hos meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 ja det er første- så da er det jo spennende med mage =)
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde ingen mage jeg heller i uke 16 med førstemann og var SÅ sur av den grunn, ville ha mage jeg! Den kom rundt uke 19 og da kom den raskt, bare noen uker etterpå så den stor og flott ut. De to andre gangene har magen kommet veldig tidelig.
babyphat2 Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 ja det er sant! naar den forst begynner aa vokse gaar det fort! Men syns det er kjipt i den der fasen en bare ser feit ut og ikke gravid!
minah Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Jeg tror magen din kommer tidsnok. Jeg syns bare du er heldig du, som fortsatt kan bruke dine vanlige klaer. Selv er jeg to uker lengre enn deg, uke 18, og syns jeg har voldsom stor mage, har begynt med mammabukse allerede (venter nr tre da...)
Xzux Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 hei! Du kan jo trykke på nicket mitt så ser du bilder av meg i uke 16... var ikke store magen der nei... åsså har jeg ett 24+3 nå har jeg tilogmed kommet ei halv rute over det grønne feltet på helsekortet... hmm... Jeg venter en gutt
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 magen kommer tidsnokk vær sikker =) hadde ikkje noe serlig til mage jeg heller før jeg var i uke 20... no er jeg i uke 26
Twins i magen <3 Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Hei hei... jeg er i uke 15 nå, og venter forferdelig på den magen Når jeg ligger er kulen tydelig, sikkert fordi flesket "glir ut" til sidene *fniis* Og mange sier jeg har mage når de ser meg, spesielt i mammaklær med sånn "strikk" over magen, men jeg vet selv at det meste er fleskemagen min Hihi, menmen... den er fin og rund, da! Mammaklærne går jeg mest med fordi jeg har lagt på meg litt, og buksene mine er ubehagelige. La på meg litt rett før svangerskapet også, sånn at utvalget av klær var minimalt fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå