Gå til innhold

til medlemmer av slnkeklubben 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere tenkt å gjøre for å nå målet deres? her blir det å prøve å få et sunnere kosthold + mer trening. tror ikke noen kur er noe for meg..

Skrevet

Blir ikke noe kur på meg heller. Tenkte jeg bare skulle kutte ned på inntaket av brus og sjokolade (har blitt veeeeldig mye de siste ukene) og gå en tur hver dag. Tror faktisk ikke det er så mye mer som skal til :))

Skrevet

skal prøve å bli flinkere til å gå turer med vogna på dagtid, samt spise litt sunnere. skal kutte helt ut brus og bare spise godt på lørdager. håper jeg klarer dette :)

Skrevet

Tenke på hva jeg spiser, kun godteri i helgen, gå tur + noen turer i svømmehallen, bør vel helst ta noen situps også...

Skrevet

"Å gå litt tur og spise litt sunnere" fungerer ikke for meg. Da går det alt for sakte, og jeg mister motivasjon. Minst 1 kg i uka, hvis ikke sklir det ut. For å klare det må jeg på "streng" egenkomponert Fedon, og trene hardt. Å gå litt tur med vogn er alt for lite. Løpe fungerer bra. Satser på helsetudio med intervalltrening og styrke 4 ganger i uka, og langte turer med vogn (1-1,5 t). Kosthold med null snop, og minimum av karbohydrater. Mye grønnsaker, frukt, kjøt og belgfrukter. Masse fiber.

Skrevet

blir vel laaaange turer og mindre snop og brus(vanskelig...)

Skrevet

det blir ikke noen kur her heller. her er det kostholdsendring. kutte snop ol. det å gå turer er ikke nok. jeg må trene. utover å kutte snop må jeg føre inn mer riktig kost., da snakker jeg om andre sauser ikke fete og mer grønt til måltidene.

Skrevet

Jeg vil å være med! Hvor melder man seg på?

Skrevet

Hi, hi...

Jeg har lest "medlemmer av sinkeklubben" hele tiden, jeg...

Ja, ja, det var litt av klubb, tenkte jeg! :oD

Skrevet

Kutte ut snop & brus =)

Spise litt sunnere og med ca 3-4 timer i mellom.Jepp jepp....

Skal ned 8 kg, det burde gå fint på 1 år da :)

Skrevet

Du "melder" deg på tråden som heter --slankeklubben 2007-- :))

Skrevet

dytte!!

Ser det mangler en bokstav i overskriften - noen som vet om det går ann å rette på den...?:-)

Skrevet

1 kg i uka går fint om jeg spiser regelmessig (hver 3dje time helst), spiser sunt og kutter ut all fet mat og snop. Og går tur et par-tre ganger med vogna og trener 2-3 ganger i uka. men jeg MÅ veie meg hver uke for å holde motivasjonen oppe. Så 6 kg på 6 uker er målet. Har ikke meldt meg på ennå, for jeg har ikke veid meg etter jul... Får begynne i morgen, da skal jeg på trening også.

Lykke til jenter, dette går fint. og så er det så moro å shoppe nye klær når kg er borte :-)

Skrevet

Ingen kur her heller (i alle fall ikke noen mirakelkur - dessverre)... Går på å spise litt mindre, sunnere og oftere. Være flink til å gå turer og trene litt. Godteri og brus kun i helgene. Ja, det er vel egentlig det... Høres slitsomt ut nok spør du meg - hehe. Men har begynt bra i dag da i alle fall... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...