Gå til innhold

Er det bare jeg som er hormonell eller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg snakket om alder og hvem som holder seg bra og lignene. Da han sa at d var ei jente som hadde spurt hvor gammel han var, da hun fikk sjokk da han var 40, han såg da ut som en 28 åring...

Dette var nå nylig i juletider, ei han hadde møtt på jobb, viste ikke navnet hennes en gang.

Jeg syntes det hørtes ut som om di hadde hatt en gjettekonkuranse eller flørt, iallefall ikke holdt på med jobbting!

Jeg startet den krangelen og roet meg først ned da han sa: slapp av hun var ikke pen i det hele tatt!

Er det jeg som er helt på tuppa? Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det er noen trøst men hadde nok reagert på samme måte jeg, men vi har hormoner nå da. merket den siste tiden at jeg har blitt sjalu og det ligner ikke meg

Skrevet

synes det er helt naturlig og reagere litt jeg, spes om han legger ut veldig mye om en slik diskusjon eller snakker generellt mye om en spes person. Vi er litt ekstra følsomme i den situasjonen vi er nå. Men han synes sikkert det er fint og få litt oppmerksomhet også, -alle liker det. Men føler du deg litt sjalu så kan du jo bare si det til ham. Jeg holdt slikt inni meg før, men har lært meg mer og si ifra, og det tror jeg min kjære setter pris på også. Prøver og snu det til at JEG blir den som gir ham komplimenter, og løfter selvbildet så han slipper og søke bekreftelse andre steder. Men seff synes jeg det skal gå begge veier. Vi trenger masse bekreftelse vi også nå. Ikke lett og være den som går hjemme og bare vokser mens han kan "fly ute" og få bekreftelse i hytt og vær. Jeg feks har 2mnd igjen og alt jeg hører er " hjelpe meg! -Hvordan skal du klare og gå helt til mars med den magen???" -Veeeldig morsomt. :-( -Jeg er faktisk 3. gangs, noe som ofte fører til at magen kommer litt raskere, men den er innenfor normalen og jeg har ikke lagt på meg 10 kilo engang ennå. Enkelte legger jo på seg to og tre ganger så mye. Og nå har jeg fått bekkenløsning også, som gjør at jeg blir roligere enn de forrige gangene. Trøster meg med at kiloene har rent av ganske greit de forrige gangene også jeg. Dessuten sier min kjære faktisk at han synes både jeg og magen er flott, -og det er det som teller!!!

Lykke til med mannen din du! Snart får han enda en skjønnhet som han kan gi oppmerksomheten sin til i hjemmet. Og det er du som gir ham det!!! ;-) Klem!

Skrevet

Takk for støtten, jeg er vel ikke helt meg selv for tiden.

Er taknemlig for deres meninger, så bare skyt løs!

Skrevet

Et lite tips som hjalp meg veldig en periode jeg omtrent ikke greide mitt eget speilbilde og ikke ville vise meg utenfor huset pga at jeg følte meg så forfalt. Jeg gikk rett og slett inn på victoriassecret.com, bestilte det mest sexy undertøyssettet jeg fant og drømte meg bort i hvordan jeg skal se ut til sommeren igjen....

Jeg ser ikke så mye bedre ut nå som det er 2 dager til termin, men håpet er kommet tilbake.... Dessuten faller det snart en liten pakke stemplet USMail ned i postkassen min... Min gave til meg selv for "lang og tro tjeneste" de siste månedene, det har jeg fortjent!!!!!

Skrevet

Hvis du ellers ikke har merket at han flørter med andre, eller han din ser ut som Brad Pitt, så synes jeg du overreagerer.

Jeg har selv blitt overasket over at noen er veldig mye yngre enn de ser ut, og gitt uttrykk for det. Det er jo et kompliment alle vil høre. Uten at det var noe flørting i det.

Mannen min får også ganske ofte høre at han ser ung ut (det gjør ikke jeg). Da kan jeg se på ansiktet hans at han det får han til å føle seg fornøyd med seg selv og det unner jeg han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...