Gå til innhold

Flere som sliter med søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk å la meg og var stuptrøtt, men da hodet kom på puta var jeg pling våken....lå i 2 timer og vrei meg og ble mer og mer stressa....lå å grublet på alt, fødsel,frem i tid osv + ble bekymret for at jeg ikke klarte å sove....trenger søvn for å lade opp til nært forestående fødsel.....sov kanskje 1 time og måtte på do og da pling våken igjen...utrolig frustrerende...føler jeg ikke har sovet i hele natt....gruver meg til neste natt...noen andre???er dette normalt eller begynner jeg å bli rar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) kjenner meg igjen ja....Hadde det sånn med første mann og... Han er nå 18 mnd og sover ikke så veldig bra om natta... Så når han først sover så vil jo jeg gjerne sove og da... men i natt så var jeg våken fra 1 til 4..... er det mulig... også våkna sønnen min kl 6... så jippi... Ligger å grubler å tenker jeg og,.. det er værste er at jeg tenker at jeg må sove og da får jeg ikke sove.... rart det der....Jeg har tenkt at jeg får sove når jeg blir pensjonist jeg...hehe

Skrevet

Har det sånn jeg også. Så trett når jeg legger meg, men får ikke sove. Kan og våkne midt på natta for en dotur, for så å være våken 1-3 timer etterpå. Det er ikke noe som plager meg, og det er tredje barnet her i gården, så jeg har vært gjennom dette før. Men kan ikke huske at jeg begynte å plages med søvnen så tidlig. Er i uke 32 nå. Skal være fornøyd med at det ikke er bekkenplager o.l som holder meg våken. Hvis jeg ikke sovner på en stund står jeg opp, og setter meg i stua en liten stund....så prøver jeg igjen. Funker det!

Skrevet

Ja kanskje jeg bare skal stå opp..utrolig frustrerende å ligge i senga iallfall, men jeg blir så stressa av at jeg ikke får nok søvn....det ble ikke mange timene inatt og er helt skutt nå...+ at jeg forventer at fødselen er nært forestående....må liksom sove...det gjør at jeg IKKE får sove

Skrevet

Hei

Skjønner deg så sinnsykt godt. Er bare i uke 30 men har en sønn på 15 mnd som krever en del av meg, så jeg legger meg sånn halv ti-ti for å holde ut. Siden han står opp rundt 06.

Men nå i det siste har jeg ikke fått sove når jeg legger meg selv om jeg gjesper og er sååå trøtt. Jeg blir helt gal av det. Forrige kvelden måtte jeg vekke mannen og be han kile meg litt i nakken og sånn så jeg fikk roet meg ned. Hjalp litt det også, men skjønner jo at han ikke kan gjøre det hver natt og gjerne 3-4 ganger hver natt:)

For jeg sliter også med å sovne etter toalettbesøk og da er gjerne gullet i magen også rimelig turbo.

Siden jeg har brist i to ribbein på den ene siden kan jeg bare ligge på EN side også. Ikke digg...åååååååå vil sove vil sove.

Fra i morgen er jeg sykemeldt og sønnen skal i barnehagen. Gjett om jeg skal slumre hele dagen på sofaen og ta igjen litt søvn...

Skrevet

Jaaaa

Sover såååå dårlig om nettene. Oppe om natta ørten ganger :( Må på do, eller har vondter... nå vil jeg føde!

Skrevet

Høres kjent ut og ganske normalt tror jeg. Jeg har funnet ut at det er bedre for meg å stå opp; spise, lese, bimme og gjøre det litt trivelig for meg selv istedet for å ligge å vri meg i alt putebestyret og stresse med at jeg ikke får sove. For min del er det lettere å sovne igjen når jeg har vært oppe et par timer eller tre..og ta det igjen med en god formiddagsblund. Og sånn går dagene og nettene...har enda et par uker igjen til termin. Og etterpå fortsetter det med nattevåkning, men på en litt annen måte :)

Skrevet

Halsbrann hindrer meg i å sove godt, i tillegg til bekkenplager. Av en pussig grunn er bekkenplagene blitt mindre siste uke! Deilig det, klager selvsagt ikke... Men hva hjelper det nå egentlig da, når leggene er lysvåkne og kribler, hele kroppen klør, maten kommer opp og når jeg endelig har funnet en god stilling og NESTEN sover da må jeg opp og tisse.... Knasker gaviscon og har masse puter i ryggen men det er jo ikke noe godt å sitte og sove..

Heldigvis bare et par uker igjen nå, skal GRINE meg til å bli satt i gang om jeg går over tiden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...