Gå til innhold

Ligge på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har en fin krabbematte som hun tilbringer deler av dagen på. Rundt henne ligger litt leker osv. Jeg legger henne ned på ryggen, så ruller hun seg over på magen. Og så begynner et forbanna spetakkel! Hehe. Hun piper og hyler og brøler og roper. Hun dytter og puffer og prøver å krabbe. Etter kanskje 5 minutter begynner hun å gråte og jeg snur henne over på ryggen igjen. Aaah, sier hun og smiler. Og så ruller hun seg jaggu tilbake på magen igjen og begynner på nytt. Hvis hun ikke vil ligge på magen, hvorfor i alle dager legger hun seg på magen da? Det er egentlig ganske komisk, men også relativt irriterende siden hun aldri holder ut i mer enn ca 5 minutter før hun har fått nok. Har prøvd å sette sånn krabbespeil foran henne, hun synes det er moro i ca 1 minutt og så dytter hun det bort.

Tips? Hun har jo bare godt av å ligge på magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var Christiane for 1mnd siden også... nå ligger hun nesten bare på magen og koser seg glugg ihjæl. Krabber og finner alt vi ikke finner :) Bare la hun holde på selvom det er litt pes. Snart digger hun det.

Skrevet

Hvor gammel er din, da?

Skrevet

Jeg legger meg med ansiktet imot ansiktet til småen og da går det et par minutter ekstra før han blir sur:) Ellers legger jeg bøker, leker eller speil foran ham, da går det gjerne litt lenger tid før han blir sur. Men klart når han ikke gidder mer og ligger med nesa trykt ned i teppet og sutrer snur jeg ham tilbake. Ingen vits i å tvinge dem når de ikke vil, det får de ingenting ut av..

Skrevet

7,5mnd :)

Skrevet

Nei, men min snur seg jo tilbake på magen med en gang. er ikke det litt rart hvis hun ikke vil ligge på magen?

Skrevet

Elias er akkurat sånn. når han ruller over på magen blir han så fort utålmodig og sutrete, men når jeg hjelper han over på ryggen igjen ruller han rett over på mage igjen! hmm.. tror egentlig de må kave litt for å få ting til, men jeg snur han alltid hvis han begynner å gråte. var lettere før han begynte å snu seg, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...