Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor har jeg disse sterke murringene nå? Er rimelig sikker el kom når den skulle for jeg kjente eggløsningen...
Noddy78, en av hver! Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Kan ikke gi deg noe endelig svar, men jeg har også hatt det de to siste pp, til tider så vondt at jeg ikke har klart å gå oppreist, skjønner ikke hva det er for noe i og med at tr kommer som vanlig, hadde jo et håp om at det var livmoren som strakk seg, men den gang ei. Håper det er det som skjer hos deg! Lykke til! ;-)
Ladybug~N&E Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 du kan ha vondt etter el også. mange kjenner sammentrekningene fra eggstokkene når de "hjelper"egget nedover;) Egget bruker 4 dager ned nå det er jo sannsynlig at det er det.Les på pernille.info om el og el smerter;)
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Ok, da får jeg regne med 1-2 dager til da.. Og så må det stoppe! hehe.. Eller det kan fortsette om det blir spire av det da. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå