Guners Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Er det noen som skal føde i Namsos her? Morsomt å vite.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Muligens jeg... skal egentlig føde på Ullevål, men vi er i Namsos 50% av tiden - og ergo ser jeg ikke helt bort i fra at det kan skje ting mens vi er i det området... Når har du termin? Jeg har 17 februar...
ragge Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 skal føde på levanger jeg da men d er jo ikke så langt unna hehe.. har 8 uker igjen til termin 1 mars. begynner å bli lei nå ja. har du lenge igjen?
Guners Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har termin 18 januar...Noe jeg ser VELDIG fram til. Er fornøyd med å føde i Namsos....Enerom og greier
Prestedattra Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Heisann Guners! Jeg skal føde i Namsos:-) Har termin i februar egentlig, men pga enkelte ting så ser det ut som det blir keisersnitt rundt den 22 januar. Kanskje så treffes vi. Jeg bor forressten i Overhalla.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Hei Mollami! Deg husker jeg jo fra tidligere forum ) Holder til i Overhalla vi også - så har vært flere ganger på sykehuset i Namsos til kontroll...kjempefornøyd - veldig god oppfølging fra dem synes vi. Men... det ser alts ut som fødsel blir i Oslo - hvertfall planlagt slik. Hvor gammel er du? Har du hatt et greit svangerskap?
Prestedattra Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Næææææ, så gøy Embarazada!!! Jeg husker jo deg også veldig godt fra et annet forum:-)) Du hadde et annet nick i begynnelsen, ikke sant? Også har du en ivf-baby du også, stemmer ikke det? Er du kjent i Overhalla, så vet du sikkert hvem jeg er. Uten å røpe meg helt, så sitter jeg i rullestol og har en kropp man ikke "unngår å legge merke til"...He,he..Nå blir vel andre som leser dette nysgjerrig på denne merkverdige kroppen:-) Vi føler oss veldig godt tatt vare på i Namsos, ja.ei super fødeavdeling! Og det er en skikkelig trivelig gjeng som jobber der. Ble litt rot etter at de fikk barselhotell, men det er vel en innkjøringsperiode. Joda, svangerskapet har vært ganske greit. Litt tyngre enn forrige gang(Har ei jente på fire år), og kroppen begynner å bli sliten. Men nå er det ikke lenge igjen. Er 33+3 i dag, og det blir nok snitt i uke 37. Du er kommet litt lengre enn meg, er du ikke? Har det gått greit for deg eller? Jeg er forressten 37 år "ung":-)
ragge Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 BOR PÅ MALM JEG DA SÅ EGENTLIG KAN JEG VELGE SYKEHUS.. LIKE LANGT TIL BEGGE.. HELDIG DU SOM IKKE HAR LENGE IGJEN.
cardia Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 skal føde på levangersykehus jeg.Har termin 16.Mars.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Tjihi; Jeg er 34 uker i dag, så da er vi rimelig likt ja ) Var sykemeldt de første 10 ukene av svangerskapet - så da var vi flere ganger innom i Namsos til oppfølging. Var der før jul også - til CTG-kontroll. Kjempefin oppfølging!! Tror jeg har sett deg, men ikke sikker. Bor på sørsia vi da, litt ovenfor brua - og du har helt rett i forhold til forum etc... Men... vi har ikke vært åpne med ivf... mest pga min samboers to barn som ikke trenger å vite alle detaljer - ergo vet ikke andre om det heller... hvertfall ikke mange ) Farter mye rundt når vi er i området - så du får speide etter en stor mage... svær er den ja ) - og ser jeg deg kan det vel hende jeg sier hei ))
Guners Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2007 Oi da, så stili...Jeg er også i Overhalla for tiden. Skal være her fram til fødselen.Koselig å se at det er Nord - Trøndere her også....
Guners Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gleder meg til å føde i Namsos nå ja....Det er ikke så lenge siden sist...(16mnd) Da var oppussinga i full gang, og det var kaos i gangene..Stua var ikke i bruk og vi bodde 4 på rommet. Ikke greit å få besøk da nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå