Gå til innhold

God formiddag på en tirsdag :D


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Ka dokker olla me i dag? e vel ett dumt spørsmål.. dåkk gulla vel med småttisan :D Æ førr min del e fortsatt utslitt etter nyttårsfeiringa... la mæ ikke før fem... så det va en hard dag i går... å føl mæ ikke akkurat på topp i dag heller... hjalp jo ikke på at Julie hylt som en stokken gris i to tima i natt heller da...

 

Nu hold æ nu på å vaska klea og prøv sånn smått å få ordn på kjøkkenet igjen etter nyttårsfeiringa... klart ingenteng i går... heldivis gikk nu oppvaskmaskinen to ganga på natta da... så fikk jo unna ganske så mye da...

 

Håpa dåkk får en fin dag... nu må æ ta ei hylanesn Julie opp a kurven før storesøstra på to og et halvt gjør det ;D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Sigrid tar nattesøvnen sin på sofaen mens mammaen skal vakse klær, kluter, håndklær og diverse. Så skal det ryddes i stua, hvis jeg rekker det da.

 

Etter at alt det er gjort MÅ jeg ned på apoteket og kjøpe ammeinnlegg. Kjøpte Natusan sine før nyttår, men de reagerer jeg så ekkelt på at jeg bare må kaste dem:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ved frokostbordet og ammer og skriver her med en finger...

Har steikt lapper til frokost i dag, utrolig at jeg fikk tid til det, hihi.. men det gikk fint. Nicklas lå og smilte og småpratet i vipppestolen sin.

 

Jeg må knaske litt parlagin forte og så forsøke meg på en liten handletur. (har fått trøbbel med ks-såret mitt og har VONDT)

 

Klem, klem!! :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dåkker! Må smile hver gang jeg leser innleggan dine Snupidupi:-) Det går liksom ikkje an å skrive meir reinhekla dialekt! Synes det er så koseli å lese:-) Joda idag er kværdagen bynt hos oss. Pappaen er på jobb og storesøster er i barnehagen.Mens jeg og Carina er heime. Synes det er rart å være heime aleina me liteban.. Men kjem nu til å ta det me ro, for ho Carina er ei uroli tøtte.. Spes på kveldan.. Ska prøv å få slappa av på dagen. Men det er jo så mykje jeg skull ha gjort.. :-) Jaja du og dåkker andre damer får ha en fin dag videre!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...