Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Smaker dere på det dere gir til ungene deres? Middagsglass, fruktpure, tran, grøt med morsmelk eller mme, D-dråper, og så videre. Jeg må innrømme at jeg smaker på alt. Vil jo vite hva jeg prøver å ha i henne. Foreløpig kun fruktpure, grønnsakspure, D-dråper og små skjeer med grøt. Hipp sin fruktpure er faktisk ganske god.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2007 Dumme meg, dette innlegget skulle på småtroll. Jeg poster visst i hytt og pine! Jaja, den får svare den som vil. Beklager spamminga.
Kæmma og trultene Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jepp,m jeg smaker på alt! For å sjekke at det ikker er dårlig, og for ren nysgjerrighet =) Selv om det er noe jeg ikke liker, må jeg jo gi det til henne så hun får finne ut selv hva hun syns, da....
lifa og Eline Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Å ja. Jeg må jo vite hav snuppa får i seg. Dessuten lages mye av maten her hjemme og for å kunne smakssette maten hennes må jeg smake på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå