Katta&Eira Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hvilket stjernetegn er barnet ditt? Kan du kjenne igjen de typiske strekkene fra stjernetegnet i barnet ditt? Min datter er Vær. Væren er et ildtegn, og det er min rødhårete lille skatt også. Hun er liten og kjapp, tidlig til å sitte, krype og reise seg. Hun er voldsom, elsker fart og spenning, liker å slå ting hardt i gulvet, slå ting sammen, velte ting sånn at det bråker, hun er sta som en bukk, blir kjempesint hvis det er noe hun ikke får til, men prøver igjen og igjen på ting som hun ikke kommer til å klare før om et halvt år. Hun virker litt "guttete" i måten å være voldsom på. Sterk vilje! Det er mest når hun er "i farta" Væren kommer til uttrykk i henne. Når hun er rolig og glad er hun dukkesøt som enhver harmonisk baby, leker, tenker og pludrer. Hun slår over som dag og natt!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Vet du en side hvor jeg kan lese om stjernetegnene?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 hei du jeg har ikke peiling på stjærne tegn, fikk et barn 20 nov.hvilket stjærnetegn er det. han er for snill, sier ikke mye i fra men kan likevel. godtar mye liksom. vanskelig å vurdere så tidlig tror jeg.
Katta&Eira Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 Vet ikke om noen side nei... Men det er sikkert tusenvis av slike sider hvis du googler på "horoskop" eller "stjernetegn". 20.november...er en Skorpion :-) Ettersom det er de kvinnelige kreftene som hersker på denne årstiden, kommer ikke de typiske skorpiontrekkene så tydelig frem i mannen. Skorpionmenn er ofte stillferdige, snille, beskjedne.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 min gutt er født 23 juli...er d en kreps eller er d løve?? D står så forskjellig overalt...har alltid trodd at d var løve da? kan noen somhar peiling svare på d?=)=) d er ganske store forskjeller på en løve og en kreps da... og til nå så virker d som om magnus er mer en kreps enn en løve,som jeg trodde han er....
Katta&Eira Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 Løven begynner 23. juli :-) Og det er ganske vanlig å være to stjernetegn på en gang hvis man er født akkurat på et skille.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 oki;) så magnus kan ha egenskaper som krepsen har også han da?=) Tiden vil vise hva han ligner mest:) spennende d der horoskop og stjernetegngreiene;)hehe
Gjest econia Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 astro.com den siden sa at min aldeles nydelige lille guttebaby ikke kommer til å ha utseende med seg, men at han hadde så mange andre ressursser så han kom til å bli attraktiv for det andre kjønn så uansett. vet ikke helt hva jeg skal si til sånt! tiden vil vise, men jeg synest nå han er en liten skjønning nå i allefall, og det gjør de fleste andre også :-)
Katta&Eira Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2007 Det var en veldig rar "spådom"...! Den ville ikke jeg ha hørt på ihvertfall :-) Jeg har bare masse bøker jeg. Stoler mer på dem, liksom.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Gutten min er tyr han,aner ikke om han er som stjernetegnet beskriver,har ikke funnet noe sted å lese om det
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Finnes en grei side med en kort innføring i de ulike stjernetegnene under Sols Astrologiskole, DEL 15-27. En del for hvert stjernetegn. http://www.sol.no/horoskop/astroskole/ Omtalen av stjernetegnene på den siden stemte veldig bra for mannen min og meg, så vi er spente på om det også vil stemme for vår lille tulle som er tvilling. Tiden vil vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå