Gå til innhold

nattinatt...Chanelle2..lukcy1.kimby, elastica...eller noen andre ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg 07.08.75

Mannen min 12.04.74

Enten så har jeg fått en urinveisinfeksjon..eller så er det noe på gang nå...hva ser du?? Har ikm 14 januar ...

Er også spent på hvordan jeg vil klare meg på eksamen den 16januar...si akkuratt det du får frem :)

Og får mannen min en annen jobb snart??

Kan du også se på veninna mi..10.12.77 jeg er sikker på at hun får en jente...termin 29juni....jeg fikk opp at hun ville føde 1juli...hva ser dere??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei løvinne:0) - og godt nyttår:0)

hmm...kan godt være noe på gang, ja;0) Får veldig sånn svangerskapsfølelse, men enser ikke sånn klart bilde her..begynner nok bare å bli trett..

Tror eksamen går bare godt jeg! Kjenner en sånn letthetsfølelse i etterkant; kan tyde på at du blir fornøyd med innsatsen/oppgavene du fikk osv.. Håper det stemmer!!

Får ingen sånn umiddelbart jobbskifte hos din kjære. Har han en jobb i kikkerten akkurat nå eller?

Så til venninna di, ja jente blir det nok;0)

Nøyaktige tidfestelser er ikke min sterke side... Men tror nok òg at hun kommer til å føde nokså nært inntil terminen:0)

Skrevet

åååååååååå så spennende da:)) ja håper det stemmer da :))

håper vi har klart det nå..men ingen stress om det ikke har gått i boks ...ja mannen min skal på jobb intervju på mandag hos Car park :))

Hva ser du ang det??

Bra du også fikk opp jente hos henne..hun mener nemlig det blir gutt..hun har ei jente fra før :))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...