Gå til innhold

fler som sliter med kiloene?

Anbefalte innlegg

Det har gått 5 mnd siden mitt haste keisersnitt. Sliter ennå med smerter når eg beveger meg mye - men gjør det fordeom. Tar det lengre tid for oss med ks og haste ks og bli kvitt kiloene, eller er det bare det at mange av oss kommer seinere "igang" igjen fødselen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7613688-fler-som-sliter-med-kiloene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er veldig individuelt, jeg tok keisersnitt for ca 1.5år siden og sliter fremdeles med kiloene:(

gikk ikke ned noenting omtrent mens jeg amma(kun 5.5mnd da)

er heldigvis ikke sååå mange kiloene igjen, men de må jeg jobbe hardt for å få bort:(

Tipper som de over her sier at det er individuelt. Jeg hadde haste ks for 3 uker siden og har mista så si alt av svangerskapskiloene. Jeg var mye syk i svangerskapet og gikk ned 10 i starte, klarte aldri helt å legge det på meg igjen, hadde gått opp 8 kg av de mista da jeg fødte 7-8 uker før tiden. Nå har jeg mista de 8 kg igjen, og er undervektig i forhold til hva jeg har vært før. Så jeg håpa egentlig på å ikke miste så mye, men men. Vi er forskjellige, her får jeg vel bare fortsette med sjokoladekur for å få kg på igjen :-) Det er ikke noe moro den veien heller, for å si det sånn.. :-)

sikkert individuelt. 5 mnd siden jeg og tok hastekeisersnitt(ville ikke ut..), har fremdeles 7kilo igjen... Ammet ikke jeg da - så mistet ikke noen kilo der. Kom jo også seinere igang med trening. Slet lenge med smerte, sliter litt ennå faktisk. utrolig dritt:(

Annonse

gikk opp 25 kg. hadde gått ned 20 etter 2-3 mnd. hadde også mye vann i kroppen. nåååååå er jeg gått opp 2 til.. jeg fikk treningskort i julegave på et treningssenter. må begynne å tenke over hva jeg spiser. huske å spise heter det vel, for å få igang forbrenning.. og ikke spise bare 2 måltider om dagen... og gå..og løpe. og trene!! ja,det blir vel mitt nye liv i 2007!

Har hatt to vaginale fødsler og ett KS. Det har tatt like lang tid å komme ned i "matchvekt" alle tre gangene (og da mener jeg laaaang tid), men forskjellen har vært at den store magen forsvant raskere etter de to vaginale fødslene. Og jeg var i veldig fin form etter KS- begynte å trimme ca to uker etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...