Gå til innhold

hva tid kjøpte dere barnestol og sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her, lurte bare på hvor lenge før fødselen ting var iorden med alr det praktiske som hører til med babyen som seler,klær osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg termin om 4 uker og mangler vognen og stellekommoden. Det er bestilt, men bare ikke hentet enda. Det hadde alikevel blitt totalt kaos hadde nurket bestemt seg for å komme i dag, vugga står enda på loftet og klær er ikke vasket:)

Vugga skal frem i dag for å luftes og vaskes, og klærne har jeg tenkt å vaske i løpet av uka tror jeg. Har ikke kjøpt noe annet enn et plagg og utenpå dress selv. Resten av det jeg har har jeg fått fra venner og familie:)

Skrevet

Hei

Jeg har knappe fem uker til termin og har seng (om ikke satt opp ennå..) og vogn og stellekommode. Har også litt klær, men mangler "småting" som kluter og annet stelle stæsj. Bilstol tror jeg barnefaren skal få kjøpe rett etter nedkomst. Andre småting skal jeg utsette til jeg går ut i permisjon slik at jeg har noe å finne på når jeg ikke jobber lenger:-)

Skrevet

vi var kanskje litt tidlig ute. jeg kjøpte sprinkelsengen, barnevognen og bilstolen sånn en gang etter uke 30. :) vi har bare stellekommoden igjen nå, og vet hvilken vi skal ha. nå er jeg i uke 34, og har allerede ganske mye klær og sånn.. syns det er spennende å kjøpe inn. spesielt siden det er min første gang. da vil en jo gjerne at alt skal være nytt og skikkelig og alt det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...