Gå til innhold

ohh... jeg er så glad i jenten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er bare så ufattelig nydelig.;) i går kveld når hun våknet for mat så lå hun i sengen sin løftet hodet over sengekanten og gliste det størte smilet..hihi..det smeltet et mammahjerte maaaaaaasse

flere enn meg som syns at etter man har fått sin egen baby så er ikke andre babyer så søte lenger? jeg har alltid syns at ALLE babyer har vært så utrolig søte... men etter at jeg fikk min egen så er de helt grei liksom.. ikke stygge..men ikke så søte som jeg syns før... men er vel fordi jeg har sett den søteste babyen på jord no..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke den eneste, synes alle babyer har sjarm jeg da. Men min jeg tar jo bare kaka..

Skrevet

Tja, før jeg fikk barn selv syntes jeg ikke babyer var så himla søte og nå synes jeg de alle er søte på hver sin måte..Men ingen er så fine, søte, smarte og fantastiske som sønnen min da...:)

Skrevet

Må si det samme som siste her...før var babyer temmelige uinterresant, men nå som jeg har fått den søteste jenta på kloden synes jeg andre babyer er nydelige og sjarmerende også.

Merkelig det der...

Skrevet

He he :-) Jeg forstår godt hva du mener. Jeg synes at datteren min er helt ubeskrivelig vakker og sjarmerende. Hun smiler hele tiden og sjarmerer alle hun møter!

Men jeg er motsatt av deg da:-) Har faktisk blitt mye mer interessert i andre babyer etter jeg fikk Julie. Jeg legger mye mer merke til andre babyer og synes de er nydelige. Før var jeg aldri veldig interessert i babyer men nå er det annerledes:-)

Skrevet

jeg syns jo at alle babyer har sjarm eg og..men man blir jo ikke så sjarmert når man bare treffer på en baby liksom...men alle venninnen mine osv sine babyer er j okjempe søte selvfølgelig....;)

men er nok det at jeg alltid har vært sinnsykt babysyk og helt vill etter babyer....og nå er det ingen som når opp til datteren min..hhi...hun er bare helt fantastisk...

Skrevet

min jente er også helt fantastisk..;)

og jeg føler det på samme måten..at babyene jeg ser nå ikke er så søte..eller kanskje mer at de ikke er så interessante..hehe. selvfølgelig har jo alle babyer sjarm..iallefall når man blir kjent med dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...