Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Gutten min er 4,5 mnd og jeg fullammer. Han har alltid sovet til 3-4 tiden på natta, men har i det siste våknet rundt 1 og spist mye og lenge. Han er en stor gutt, veier 8,1 kg, og følger veldig med når vi spiser. Vet at det anbefales å fullamme til de er seks mnd, men vurderer å gi han litt velling ved siden av. Enkelte ganger virker han uinteressert i pupp, skriker og vrir på seg, selvom det er lenge siden han har spist. Noen synspunkter? Godt nytt år, alle sammen!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår! Kan ikke se at det er noe galt å prøve litt velling ) Vi begynte med litt maisvelling på flaske da Odin var 4mnd. Ang puppingen, så tipper jeg at om han er veldig sulten, blir han grinete fordi melka ikke kommer fort nok. Om han er mindre sulten, er det nok fordi han er nysjerrig på omverdenen og ikke har tid til å spise.
Brillemamma Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Du kan trygt gi han litt velling om kvelden. Han krever sikkert mer enn bare pupp på kvelden siden han våkner igjen så tidlig. Siden han er stor så krever han mer enn kanskje mindre barn gjør.. Prøv deg frem med litt velling du!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Når det gjelder skriking og vriing under måltider gjør gutten min det når han er altfor trøtt eller det har gått for lenge siden siste måltid. Kan hende det er derfor? Uansett er det ingenting i veien for litt velling nå som han har passert 4 mndr. Lykke til:)
kruta78 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 tror nok det. kan være verre å begynne når de er 6 mnd pga da er det ikke sikkert de vil ha(mye staere og har mer egne meninger!)
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Takk for svar, alle sammen! Skal ut å kjøpe velling, ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå