Gå til innhold

Har dere kjøpt nytt bilsete? Isåfall hvilket?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har begynt å titte litt, men blir ikke helt klok på disse bilstol-testene (se tråd litt lenger ned på siden også!) Men jeg tror vi har landet på at vi ønsker oss BeSafe Izi Combi. Det var best i en test, i en annen test var det ikke tatt med. Fordelen med dette setet er at det kan være både bakover- og forovervendt. Da kan vi begynne bakovervendt, men dersom det blir nødvendig å snu det før neste sete behøver vi ikke kjøpe nytt sete...

 

Gutten vår er også liten (ca 6 kg), men tenkte vi kunne begynne å følge litt med nå. Så kan vi få kjøpt det på tilbud en eller annen gang... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 3000,- og litt over... Men tenkte jeg skulle ta en tlf til Sverige for å høre hva det koster de... Men det blir vel kanskje litt langt for deg å reise helt dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å se på BabyBest på Tveita. Kjøper like til begge jentene våre, koster 699kr på tilbud nå. Husker ikke merket, men de er godkjente. Blir dyrt når vi har to seter vi må kjøpe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det.....BabyBest på Tveita har helt ELENDIG kundeservice!! Jeg bor jo ikke så langt unna, og handlet noen ganger der før og like etter V ble født. For det første er varene deres av dårlig kvalitet, og når du kommer tilbake med varene må du krangle deg til å få byttet eller få pengene tilbake! Så der handler jeg aldri mer! :)

Men det er vel forhåpentligvis liten sannsynlighet for at det er noe feil med et bilsete??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har handlet der flere ganger, fått god service både med handel og ved informasjon vi. Har vogn derfra, er kjempe fornøyd, beste vogna jeg har hatt, og vi har hatt så mye som 8 vogner på to barn, alt fra Simo, Emaljunga, ABC vogn. Alle tingene der kommer med garanti.

Kanskje du har vært uheldig? Synd når man får dårlig service i butikker, det verste jeg vet om. Ender opp med at vi ikke hanlder i sånne butikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Besafe Izi Combi og tatt det i bruk allerede. Syntes acta graco setet vi hadde var så ustødig samme hvor mye vi strammet. Hun sitter mye bedre i Izi'n, nå klager hun ikke lenger når vi kjører bil. Hun var litt over 7 kg når vi tok det i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bilsetet er godkjent betyr IKKE at det er et bra sete! Sjekk det opp mer før dere evt bestemmer dere for å kjøpe - husker du merket? Ville i utgangspunktet vært utrooolig skeptisk til å kjøpe sete som kostet 700 kr, tenker jo at det MÅ være en grunn til at det er så billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke merket i morgen, og stikke innom biltilsynet tenkte jeg. Gjorde det med det forrige setet vi kjøpte på tilbud i Sverige, de er veldig hjelpsomme der:-) Har et Graco sete til hun eldste, men synes det er alt for løst uansset hvor mye det ble strammet, vil bytte hennes og. Håper setet enda er på tilbud da, koster egentlig 1900kr..Er litt treig av meg å komme meg til butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varg fikk nytt sete i midten av desember, han er blitt for lang for det første allerede...! vi kjøpte et hts sete, storesøster har det samme, er veldig fornøyd!! de sitter godt og trygt begge to, ca 2000 kroner, på babyshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på de på BabyBest i dag, men de var ikke noe særlig, så vi kjøpte ikke. Var på BabyShop, de råda meg til å vente til snuppa var iallfall 8mndr med å bytte, fordi de sitter så mye bedre i de små setene. Men, tror ikke hun får plass i det samme setet når hun er 8mndr...hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...