Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Ja nå har jeg snakket både med Aleris (Omnia) og Ullevål. Det blir fryseforsøk på neste mens for oss, dvs ca uke 6 eller 7 tenker jeg. Dersom det ikke går blir det nytt forsøk på Ullevål. Har hørt om muligheten for å få kortversonen pga at jeg har gått rundt som en sombie i 1,5 måned og det skulle være en god grunn til å få det. Men må ringe om det nærmere. Så da blir det i tilfell nytt forsøk i mars dersom det ikke går på fryseforsøket. Godt å ha planen fremover klar :-) Håper så inderlig at vi skal få det til i løpet av de første månedene i dette året!!!! Klæm
Snupi76 Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Lykke lykke til Collargol!!! Jeg skal krysse både bein og armer for dere. Du skal se at dette går bra!! Takk for sist forresten, jeg håper vi snart kan treffes igjen! Massssssse klemmmmmmer fra
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 xxxxxxxxxxxxxxxx alt for dere! Du fortjener å lykkes nå!!! Klemmer!!!!!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Lykke til kjære deg! Det skal gå neste gang!! Krysser fingre for deg!!!! klem
Ann-ch. Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Du skal se at dere slipper nytt forsøk i mars. Det klaffer på fryseforsøket dere skal ha nå:-) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXLykke til:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ønsker deg lykke til videre og får håpe du får det som du ønsker denne gangen... og at spiren sitter godt og leeeeeenge.... STOR KLEM
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Ja bra å ha planen klar. håper jeg og snart vet noe mer...jeg får visst aldir den blødningen etter det avbrutte forsøket... Håper det klaffer for oss fortest muligt, å at vi snart kan bli mødre:) goklem til deg
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 ikke begynt å blø enda heller? Det er jo flere uker siden dere avbrøt forsøket nå da..... Skal sende noen mensenvibber til deg jeg :-) Klæm
finetine Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Godt å vite veien videre. Og at det ihvertfall ikkke er månedsvis du må vente, selvom det sikkert føles lenge nå!! Og forsøket i mars trenger du ikke, da er du allerede gravid det bestemmer jeg:o)!! Klem
Brumm Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Hei!!!!!!!!!!! Uff var jo utrolig trist at det ikke gikk på dette forsøket.... Ikke vært her inne siden før jul. Men godt du ser fremover nå, det er viktig. Har vært veldig deilig å gå rett på sprøyter, slippe den sprayen...... Så godt det ikke er lenge til før du kan starte igjen:o) Ønsker deg all lykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klemmer
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Å håper du har rett i at vi ikke trenger det forsøket i mars. Du skal gjerne få lov til å bestemme det :-) Klæm
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Ja håper så inderlig at hvis vi må ha et "vanlig" forsøk igjen at vi slipper hele greia. Har som sagt følt meg som en sombie siden jeg begynte på sprayen så det hadde vært deilig å slippe det. Hun på Ullevål sa at det skulle være en god grunn for at jeg skulle slippe det, men at jeg måtte ta det opp når det nærmet seg slik at de får diskutert det da. HÅPER at jeg endelig kan bli fornøyd med de :-) Klæm tebake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå