Gå til innhold

bilstol og vogn-kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om bilstoler som kan kombineres med vognunderstell... Hvilke er disse, og er det noen med erfaring fra disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske mange, quinny, OTh og Easywalker ihvertfall. Og så Emmaljunga - med egen Emmaljunga bilstol.

Jeg skal ha dette nsetegang, og ser for med å få en universal adapter til Easywalker Classic vogna mi - og en HTS izi sleep stol oppå der.

Maxi cosi kan også brukes på Easywalker.

www.easywalker.no

Skrevet

quinny vognene passer med maxi cosi bilstol eller HTS izi sleep. På quinny følger adapterne med når du kjøper vogna. på andre vogner er d gjerne tilleggsutstyr hvis du skal feste bilstol på vogna.

Teutonia passer med maxi cosi og britax babysafe plus..men her må du kjøpe adapter.

Ellers så vet jeg at emmaljunga også har et lignende system, der man kjøper til adapter for å få festet emmaljungas bilstol eller Akta Graco sin autobaby stol. Er usikker på om den nye stolen fra akta graco passer (Logico s).

Men det jeg sa om emmaljunga er jeg usikker på, har lite erfaring med den. så d er bare noe jeg har hørt av kundene mine:)

Skrevet

Traff jeg på enselger her nå, Maria?:) hva kan du eventuelt anbefale da?? Skal ha maxi cosi bilstrol, hvertfall!! Ser på teutonia og quinny nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...