Gå til innhold

I dag reiste hun seg opp på strake armer


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karsten (5 1/2 mnd) har ikke kommet seg opp på strake armer enda... Men rulle fra rygg til mage har han gjort i en måneds tid nå. Tydeligvis litt forskjellig hva som kommer først... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy!

Her er det masse rulling, men ser ikke ut til å ville opp på strake armer enda. Men kommer nok det også. Synes det skjer mye om dagen med de små altså. Tiden flyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi ruller seg fra rygg til mage, og mage til rygg..sitter sjøl på golvet ei go stund. prøver å sette seg opp. går opp på strakearmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ennå på "babystadiet" i forhold til mange her inne. Har fått beskjed av fysioterapeuten hans at han ikke skal ligge mer på magen,og at han skal ligge på dyne eller annet mykt på gulvet. Får dermed ikke øvd seg på noe. Ligger bare der hehe. På stellebordet legger jeg han av og til en bitte liten stund på magen for å lufte rumpen hans litt. Da løfter han hodet godt, og av og til ruller han rundt på ryggen, men det ser ut til å komme av overballanse, ikke bevisst. Men han kommer nok når han får øvd opp musklaturen sin. Han ble akkurat 5mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har akkurat blitt 5 måneder. Hun løfter seg opp, men ikke med armer. Ruller alle veier nå, og løfter seg opp i sittende stilling hvis hun har litt bak i ryggen.

Men, tror det er lenge til hu støtter seg på armene og begynner å krabbe. Har ei venninne av meg som fødte 16juli, hennes sønn krabber nå, så er stor forskjell! Tror alt er like vanlig jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...