Gå til innhold

Noen som vet? Håper på litt hjelp....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere gravide.

 

Det har seg slik at jeg hadde sex og kondomen sprakk. Jeg var i min fruktbare dager. Skulle hatt mensen om fredagen som var, så jeg er altså 4 dager over tida og ikke fått mensen enda. Jeg har tenkt at dette har gått bra og siden jeg skulle ha mensen i helga så begynte jeg på p-piller 4 dger før jeg forventet mensen for å håpe at mensen ble litt forsinket. Og det er den jo blitt. Men kan p-pllene som jeg tok bare 4 dager forsinke mensen? Eller kan jeg være gravid nå?? I går hadde jeg mer hvit og tykt utflod og er litt småkvalm innimellom.

 

Håper noen vet om de få p-pillene jeg tok gjør sånn at mensen har uteblitt nå eller om de ikke gjør det på bare noen dager.

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste måten er nok å ta en test da vettu!!

Det ville jeg gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du begynner på p-piller før mensen er kommet,kan den ganske riktig forskyve mensen, slik du ville. Du kan også føle deg litt rar i kroppen, pga hormoner som er i p-pillene. Samtidig så er det også en sjans for at du er gravid, det skal ofte ikke mer til! Dersom du er flere dager over forventet mensdato, er det bare til å ta en graviditetstest når som helst på døgnet, så du kan ta en allerede i dag. Det ville jeg gjort, så er du ihverfall helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar. Jeg får ta en test i morgen om ikke mensen har kommet til da. Bare ville høre om noen av dere visste om bare noen få p-piller rett før forventa mens kunne forsinke mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne opp litt jeg. Kanskje noen flere som vet om bare noen få p-piller rett før mensen gjør sånn at den blir forsinket ? NB....Har ikke gått på p-piller på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...